Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Χαρά στη Νεραιδοχώρα και καινούριες σελιδες ημερολογίου! -kαι 2 βραβεια! Happiness in Fairyland and new journal pages!- and 2 awards!


O μικρός μαθητευόμενος μάγος μου, ήρθε όλο φούρια  σήμερα!
My little wizard, came in a rush this morning!

<Τρέξε, γρήγορα, κάτι συμβαίνει στο νεραιοδοχωριό!!!;>μου είπε, όλο βιασύνη.
he told me fast.


Έτσι,ανέβηκα στην μαγική μου σκούπα,και πεταχτηκα μέχρι το νεραιδοχωριό να δω τι συμβαίνει!!!
So, i got on my magic broom,and i went to the fairyvillage just to see what is happening!!!


Πράγματι, μόλις τους είδα όλους μαζεμένους, κατάλαβα ότι κάτι συμβαίνει!
Indeed, as soon as i saw them all gathered, i realised that something is going on!

Kαι...τότε το είδα!!!
And...then i saw it!!!




Ένα μωρούλι σκατζοχοιράκι-ξωτικό μόλις είχε γεννηθει και όλοι εκεί ήταν τόσο, μα τόσο χαρούμενοι!!!
A tiny little hedgehog -elf was just born, and the little creatures there were so happy!!!

SSSSSSSSSTT! Don't speak too loudly,it may be scared!
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΤΤ! Μη μιλάτε πολύ δυνατά, μπορεί να τρομάξει!


And some new art journal pages!




 HAVE A NICE WEEKEND!
ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!

...κι εχω κι εγω μια χαρα τωρα! οι αναγνωστες μου μολις εφτασαν το νουμερο 100! Σας ευχαριστω!!!
...and i'm so happy now! my readers have just reached the number 100! Thank you!!!

*•.¸¸.•*♡*•.¸¸.•*♡*• .¸¸.•*♡*•.¸¸.•*♡*•.¸


*•.¸¸.•*♡*•.¸¸.•*♡*•..." "★´¨)

¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)

(¸.•´ (¸.•´★★ Thank you!!!"

Ma τι γινεται σημερα; κι αλλη χαρα!!!!μολις ελαβα 2 βραβεια απο το my craft and art creations!!!!!
What is happening today? another happiness!!! i have just received 2 awards from My Craft And Art Creations!!!!
thanks again!
Κι αλλη (μα τι συμβαινει;) χαρα! μολις ελαβα ακομη 2 βραβεια απο τη Γωγώ ( my sweet marilia)!!!!
ευχαριστώ πολύ!!!!
Another (i wonder what is happening!) happiness!!! i have just received 2 more awards from My sweet  Marilia!!!
thanks alot!!!

Την Κυριακή θα δώσω κι εγώ με τη σειρά μου, τα δικά μου ελληνικα βραβεία για μπλογκ!

On Sunday, i'll give my greek blog awards!

26 σχόλια:

elena porcupine είπε...

Τα λατρεύω τα σκαντζοχοιράκια!!!Εξού και το "porcupine"!!!Και τί δεν θα 'δινα να το κρατούσα στα χέρια μου!Να το αγαπάς και να το φροντίζεις!Ζήλεψα τώρα!!!

apinkdreamer είπε...

τα ξωτικα -ζωακια, ανηκουν σε ολους!!! αρα ειναι και δικο σου!!!
μπορεις να παρεις τη φωτογραφια για να την εχεις στο ομορφο σου μπλογκ κι εσυ!
φιλια!

Magda^_^ είπε...

Καλέ είναι τόοοσο γλυκούλι!!Άχου το μωρέ!!χιχι,και οι ζωγραφιές σας και πάλι τέλειες!!

apinkdreamer είπε...

μαγδα μου,γλυκια, σε ευχαριστω! ναι ειναι μια γλυκα! αλλα σε παρακαλω να μη μου μιλας στον πληθυντικο, ειμαστε ολοι φιλοι εδω στην νεραιδοχωρα!!!
φιλια!

Florendia είπε...

Είναι απίστευτο. Με κάνει να θέλω να το ζουλήξω... Αουτς!

apinkdreamer είπε...

ΟΧΙ!!!!! μονο αγκαλιτσες και φιλακια θελει maddie μου!!!

marilise είπε...

gioypi!!! νέα γέννηση στο νεραιδότοπο αντε και να γίνουν 10000 ...... οι αναγνώστες σου

a pink dreamer είπε...

ευχαριστω αγαπημενη μου μητερα των νεραιδων και ξωτικων!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΖΗΛΕΥΩ ...Πανεμορφο μπραβο!

a pink dreamer είπε...

μαγε μου! μη ζηλευεις! η καθε μαγικη χαρα της νεραιδοχωρας, ειναι και δικη σου..

πεφταστέρι είπε...

να σάς ζήσει το μικρουλάκι!
πολλά χάδια στην κοιλίτσα που δεν έχει σκληρά μαλλάκια!
οι ζωγραφιές σου είναι πανέμορφες!
όνειρα ζωγραφιστά!

a pink dreamer είπε...

πεφταστερι μου σ'ευχαριστω πολυ!~αυτη τη στιγμη το μικρουλι κοιμαται και πραγματι το χαιδευω στη μικρη του κοιλιτσα!!!
επειδη εισαι η 100η μου αναγνωστρια θα σου χαρισω (αν θες φυσικα)ενα αντιτυπο της πιο αγαπημενης μου σελ. ημερολογιου!
γι'αυτο στειλε μου αν θες με e-mail τα στοιχεια σου,ωστε να στην στειλω!!!!
φιλια!!!

πεφταστέρι είπε...

σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
και βέβαια θα τό ήθελα - τιμή μου!
δεν μπορώ όμως να σού στείλω mail - κάτι δεν λειτουργεί σωστά ... :(

Unknown είπε...

Eeek how cute! When I was a teenager I used to sell Hedge Hogs out of a pet store and I was in the newspaper and a Hedgehog book because of it :) Enjoy!

Sandy xox

a pink dreamer είπε...

πεφταστερι μου προσπαθησε παλι να στειλεις!!!το e-mail μου ειναι¨ : eltsamp@windowslive.com

my dear sandy thanks for visiting me!!!!

elena porcupine είπε...

Στόλισα το μπλογκ μου με την φωτογραφία.Σ' ευχαριστώ πολύ, πολύ ,πολύ!!!

a pink dreamer είπε...

παρακαλω! αν ειναι με κατι τετοια μικροπραγματα να δινουμε και να παιρνουμε χαρα...ομορφη ειναι η ζωη!!!

my craft and art creations είπε...

αχ τι γλυκούλι που ειναι !!!
πανεμορφες εικόνες!
πέρνα απο το μπλόκ μου έχεις ενα δωράκι!

apinkdreamer είπε...

σ'ευχαριστω! με συγκινησες πολυ...τα υπολοιπα στα γραφω σε σχολιο στο πανεμορφο σου μπλογκ!

elena porcupine είπε...

Τί θα 'λεγες να το λέγαμε "Αγκαλάκι"?
Βγαίνει από το "αγκαθάκι" και την "αγκαλιά"!!!
Πόσο μου 'φτιαξες τη μέρα!!!
Καλό βράδυ!!!

mama είπε...

Τι υπέροχες δημιουργίες είναι πάλι αυτές;Πάντα μας εκπλήσσεις και μας κάνεις να αισθανόμαστε ότι βρισκόμαστε κάπου αλλού!!!
Συγχαρητηρια για τα βραβεία,πραγματικά τα αξίζεις.

apinkdreamer είπε...

αγαπητη μου porcupine,συμφωνω απολυτως! ειναι υπεροχο! επειδη ομως οπως ξερεις γραφω και στα αγγλικα, καμμια φορα θα ονομαζω το βαφτιστικο σου και huggy ( απο τη λεξη hug που σημαινει αγκαλια)
συμφωνεις;

αγαπητη μου mama,αυτος ειναι και ο σκοπος μου! ολους να μας παρασυρω σε εναν μαγικο κοσμο , εναν κοσμο μακρια απο εδω!!!σ'ευχαριστω!

ΓΩΓΩ είπε...

πολυ γλυκουλι ειναι !!! Πέρνα απο το blogμου σου εχω καιο εγω ενα δωρακι!!

apinkdreamer είπε...

γωγω μου σ'ευχαριστω παρα πολυ!!!(τα υπολοιπα στα γραφω σε σχολιο στο υπεροχο σου μπλογκ!!!)

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Τι όμορφο, πράγματι!! Σου έρχεται να το τρελλάνεις στα φιλιά!!!
Να μας το προσέχεις, το μικρούλι μας :)))
Καλό Σ/Κ :))

a pink dreamer είπε...

ευη μου, να εισαι σιγουρη! το προσεχω σαν τα ματια μου!!!