Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Στον μαγικό κήπο...




Πριν μερικές μέρες, επισκέφτηκα μια φίλη μου (μάγισσα απο τις παλαιότερες και καλύτερες) στον πύργο της στην Σκωτία της βικτοριανής εποχής! ( Ναι, εχω ΚΑΙ αυτή την μαγική ικανότητα- να ταξιδεύω στο χρόνο!)
Μαγεύτηκα ( ναι, κι εγώ μαγεύομαι που και που) όχι μόνο απο τον μαγικό της πύργο αλλά περισσότερο απο τον κατάφυτο και ολάνθιστο της κήπο, που λέγεται πως είναι ο πιο μαγικός της Ευρώπης!!!!


Λογής λογής σπάνια , εξωτικά και μυρωδάτα δέντρα, λουλούδια και φυτά γεμίζουν αυτό τον σπάνιο και ξακουστό στα πέρατα του κόσμου και του χρόνου κήπο.




 Ο λόγος όμως που γράφω αυτές τις γραμμές τώρα δεν είναι ο κήπος αλλά τα μυστικά που κρύβει  και που για καλή μου τύχη (και για δική σας- ειδικά όσες και όσοι ασχολείστε με την τέχνη της μαγειρικής) η καλή και πανάρχαια μου φιλενάδα μου εκμυστηρεύτηκε!
Πάρτε λοιπόν χαρτί και μολύβι και σημειώστε ή απλά ( γιατί είμαι και μοντέρνα μάγισσα) αποθηκεύστε τη σελίδα της μαγικής αυτής ανάρτησης!
Θα μαγέψετε με τις συνταγές μαγειρικής σας και θα ανάψετε μια σπίθα μαγείας στο τραπέζι σας!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ : Θα δράσει ανάλογα με τις ανάγκες σας, αλλά αποδεικνύεται ιδιαίτερα ωφέλιμη για τα παιδια με υπερκινητικότητα που φιλοξενείτε στο τραπέζι σας.
ΑΝΘΟΙ ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ ΚΑΙ ΚΟΛΟΚΥΘΟΚΟΡΦΑΔΕΣ  : Πιάτο που σερβίρεται όταν θέλετε να σας καταλάβουν. Βοηθάει να ξεκαθαρίσουν καταστάσεις.
ΒΙΟΛΕΤΑ : Θαυμάσιο τελείωμα για ένα γεύμα. Φέρνει ηρεμία , σε κάνει ευτυχισμένο και εξασφαλίζει πάντα καλό και χορταστικό ύπνο.
ΚΙΧΩΡΙΟ : Κρύβει την πίκρα.Δίνει σε όποιον το τρώει, την αίσθηση πως όλα πάνε καλά. Φυτό που καλύπτει.
ΛΕΒΑΝΤΑ : Ανυψώνει το ηθικό. Προλαμβάνει τις λάθος αποφάσεις , που οφείλονται στην κούραση ή στην απογοήτευση.
ΛΟΥΙΖΑ : Νανουρίζει τους ορμητικούς συζητητές , χωρίς να δημιουργεί αμηχανία. Βοηθάει, όταν έχει κανείς φλύαρους και φωνακλάδες καλεσμένους.
ΜΕΛΙΣΣΟΧΟΡΤΟ: Όποιος το φάει, σκέφτεται και νιώθει για λίγο όπως όταν ήταν νέος. Πριν το προσφέρετε, προσέξτε μήπως κάποιοι απο τους φιλοξενούμενους σας ήταν ευέξαπτοι στα νιάτα τους. Φυτό που σε ταξιδεύει στο χρόνο.
ΠΑΝΣΕΣ : Σπρώχνει αυτόν που τον τρώει , να χαρίζει φιλοφρονήσεις και δώρα εκπλήξεις.
ΠΑΣΧΑΛΙΑ: Όταν χρειάζεται λίγη ταπεινότητα. Σου εμπνέει εμπιστοσύνη , πως αν ταπεινωθείς  μπροστά στον άλλο , δε θα το μετανιώσεις , επειδή δεν πρόκειται να το εκμεταλλευτεί.
ΣΧΟΙΝΟΠΡΑΣΟ : Εξασφαλίζει την υπεροχή στις συζητήσεις. Αποδεικνύεται επίσης ευεργετικό ως αντίδοτο στην πληγωμένη περηφάνεια.
ΎΣΣΩΠΟΣ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑΝΙΣΟΣ : Μαλακώνουν την απογοήτευση και καταπραύνουν τη σύγχυση.



Αυτά είναι τα μυστικά της κουζίνας και του μαγικού κήπου προς το παρόν. Όπως βλέπετε το κοράκι μου με περιμένει  να φύγουμε για μια ακόμη περιπλάνηση σε τόπους και χρόνους μακρινούς!



22 σχόλια:

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

Μ’ αρέσει (πέρα από το περιεχόμενο) ο ευρηματικός σου τρόπος.... <3

Lila Xagorari είπε...

Τα μισά από αυτά τα έχω στον κήπο μου, λες να είμαι κι εγώ μαγισσούλα???

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλημέρα, τρελλαίνομαι για τις ζωγραφιές σου όποτε τις αντικρύζω.Όσο για τα φυτά..ωχ! προχθές μάζεψα μελισόχορτο!

Asteri (Maria) είπε...

Τέλεια...τέλεια !!!
Μου αρέσουν τα μυστικά του μαγικού κήπου :)

sweet dreams είπε...

Πιστευω πως ολοι καποια στιγμη θα θελαν να επισκεφτουνε τον μαγικο σου κήπο,μπορει να μην εισαι η Αλικη (στην χωρα των θαυματων)αλλα καταφερες να μας ξυπνησεις αισθηματα και να μας ταξιδεψεις σε ενα μοναδικο ταξιδι.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΕΝΑΓΗΣΗ!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Σε ευχαριστούμε που μιράστηκες μαζί μας τα μυστικά του μαγικού κήπου, μας έκανες λίγο πολύ κι εμάς μαγισσούλες!!
Καλή σου μέρα!

ΕΛΕΝΑ είπε...

... μοιράστηκες εννούσα;-)

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πολλά μυστικά έχει αυτός ο κήπος!!!!!

apinkdreamer είπε...

* χριστιανα, μη ξεχνας και τον...μαγικο τροπο!
*λιλα, θα εισαι μια κανονικη μαγισσουλα αν τα χρησιμοποιεις κιολας!
*αχτιδα ετοιμασου να το βρασεις ή να το μαγειρεψεις και να μου κανεις το τραπεζι!
*αστερι, εμενα να δεις ποσο μου αρεσουν!
*sweet dreams,εγω ευχαριστω που με διαβαζετε αν και αυτο που λες οτι δεν ειμαι η αλικη...μη παιρνεις και ορκο!!!
*ελενα, χαιρομαι παντα να μοιραζομαι τα μυστικα που ανακαλυπτω στη φυση και στη ζωη!
*γαστεροπληξ, και ακομα δεν ειδες τιποτα!!!
*

elena porcupine είπε...

Αν τα βάλω όλα μαζί στο τραπέζι, τί μπορεί να συμβεί?Μήπως έκρηξη συναισθημάτων???Φοβερή ιδέα...Φιλάκια!

ΓΩΓΩ είπε...

Ποσα θα μαθουμε πια απο εσενα καλη μας μαγισσουλα???Ολο συμβουλες , ομορφα ξορκια και μυστικα μας αποκαλυπτεις ... απολυτως χρησιμα παντα!!!Περαστικα στο ξωτικουλι σου...Ευχομαι να ειναι καλυτερα!

Pansofix είπε...

θα την κρατησω την αναρτηση!!! πολυ μου αρεσει (οπως παντα)!!!

apinkdreamer είπε...

*porcupine,ειλικρινα δε ξερω,αλλα καλυτερα μη το δοκιμασεις! εγω παντως δε φερω καμια ευθυνη!!!
*γωγω,θα μαθετε παρα πολλα απο τη μαγισσουλα σας στο περασμα του χρονου!!!σε ευχαριστω για τη ν ευχη σου!


pansofiχ, μπραβο! να τα χρησιμοποιησεις για τις υπεροχες νοστιμιες που ετοιμαζεις και παντα μας δελεαζεις!!!

A Miraculous Meliss είπε...

What a beautiful and magickal place! I saw my name on that list. My Melissa is taking over my herb garden - that stuff is EVERY WHERE with its lemony scent!

~magick~
Melissa

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

τελικα αγαπημενη μου νεραιδα ποτε ηρθες σπιτι μου και τραβηξες βιντεο ολα αυτα?

Katerina είπε...

Αχ, τι ωραία να ταξιδεύω μαζί σου και να γεμίζουν τα μάτια μου με όμορφα λουλούδια, η μύτη μου με υπέροχες μυρωδιές και η καρδιά μου ανείπωτα συναισθήματα!
Να 'σαι καλά νεραιδένια :-)

apinkdreamer είπε...

* αχ! βρε μαγε!!! παντα πονηρος και κατεργαρης! αλλη μερα θα φωτογραφησω τον δικο σου πυργο!
* κατερινακι,χαιρομαι πολυ που νιωθεις ετσι! να εισαι κι εσυ καλα!

Athina(Sugar Buzz) είπε...

Τι τέλεια αυτό με τα λουλούδια!!!Α, ένιωσα έστω και λίγο παραμυθένια!!

eirini katsa είπε...

Kαλημέρα καλημέρα!!!
Τί ωραίο blog!!!
Ποπό μυρωδιές ωραίες,χρώματα έντονα κ ζεστά...τί σχέδια,μάγισσες,πύργοι,κήποι!!!
Ξετρελάθηκα!
:)

apinkdreamer είπε...

χαιρομαι πολυ ειρηνη μου! να εισαι καλα!!!

Lauren είπε...

Hi, I have a little award for you on my blog! Beautiful pictures! :) ~Lauren

Justina είπε...

Thanks for showing me this post ! This is great, lovely spells !
-Justina
La Boheme Magique
http://LaBohemeMagique.blogspot.com