Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Μαγεία! - Το Ταξιδιάρικο Ημερολόγιο της Μπλογκοφιλίας!!!- Αύγουστος '10 - Φεβρουάριος '12- Το ταξίδι,οι δημιουργίες κι ένα μεγάλο ευχαριστώ!

                                                                               
                                      ΤΟ  ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΟ  ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

  Από το Νότο στον Βορρά και από την Ανατολή στη Δύση, διασχίζοντας θάλασσες,πελάγη, καταγάλανους,έναστρους και ενίοτε συννεφιασμένους ουρανούς,μπαινοβγαίνοντας σε πάνω από 45 σπίτια σε όλη την Ελλάδα και δίνοντας έμπνευση για δημιουργία μα πάνω από όλα στηρίζοντας τη φιλία, το Ταξιδιάρικο Ημερολόγιο της Μπλογκοφιλίας τέλειωσε το μακρύ του ταξίδι που κράτησε 1 χρόνο και 6 μήνες!!!
  Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την ανταπόκριση σας και για το ότι διαθέσατε έστω και λίγες μέρες από τη ζωή σας για να την αφιερώσετε σε αυτό το άψυχο αρχικά τετράδιο που όμως στο τέλος πήρε σάρκα και οστά από την αγάπη, την έμπνευση σας, τη φιλία και τις δημιουργίες σας!
  Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Ρεγγίνα στη σελίδα της: -Καμμιά μας πριν,δεν γνώριζε την άλλη. Τώρα, καμμιά δεν είναι άγνωστη κουκίδα μες το χρόνο...
Και όπως επισημαίνει και η Αχτίδα:- Η Αχτιδούπολη μας, είναι χτισμένη στο ροζ συννεφάκι μας,φτιαγμένο από αγνά συναισθήματα.
  Η έκπληξη μου ήταν μεγάλη όταν πριν λίγες μέρες το πήρα στα χέρια μου,σταλμένο από τη Λευκοθέα που σε λίγες μέρες περιμένει το μωράκι της και γράφει στην τελευταία σελίδα λόγια συγκινητικά,όπως:" ...με τα χρόνια νιώθω όλο και πιο πλήρηςκαι πιστεύω πως σύντομα θα ολοκληρωθώ,κρατώντας το μωρό μου αγκαλιά-κλείνει ο κύκλος μου,κλείνει και ο κύκλος του ημερολογίου..."
  Αυτό που αντίκρυσα ξεφυλλίζοντας τις σελίδες του,ξεπέρασε τη φαντασία μου!
Κάθε σελίδα είναι γεμάτη με μαγεία.....
Απολαύστε τις.....
(δυστυχώς λόγω του μεγάλου όγκου και των πολλών διπλωμένων σελίδων δεν μπόρεσα να το σκανάρω. Αρκέστηκα σε απλή φωτογράφιση.Θα ακολουθήσει όμως σύντομα και βίντεο.
Κάτω από κάθε εικόνα υπάρχει και το /τα μπλογκ των δημιουργών.Αν υπάρχει κάποιο λάθος π.χ. στα λινκς ή στις σελίδες παρακαλώ ειδοποιήστε με να το διορθώσω!)
******************************************



                                                                     A  Pink  Dreamer

                                                                       Μάγδα

                                                                                  Βάσω

                                                                                Αμαλία

                                                                            Kάτια

                                                                               Βιβή

                                                                            alataki



                                                                                  Ξένια














Χριστίνα

Νemecis














***************
Μπορείτε όλες όσες συμμετείχατε να πάρετε την αρχική φωτό με το ημερολόγιο που ταξιδεύει στην Ελλάδα (που πολύ ευγενικά την έφτιαξε η εκδότρια και ιδιοκτήτρια του Paintbox mag, 
Κατερίνα Αλαμπασίνη) και να το βάλετε στο μπλογκ σας ως επιβάτες κι εσείς μιάς αξέχαστης ταξιδιωτικής πορείας!
Μπορείτε επίσης να αναδημοσιεύσετε όλη ή και μέρος αυτής της ανάρτησης!
Σας Ευχαριστώ!
...και μη ξεχνάτε...
οι πτήσεις και οι ταξιδιωτικές πορείες δεν σταματούν εδώ....

Υ.Γ. Σας είχα πει πως είμαι μία νεραϊδομάγισσα! Εσείς δεν το πιστεύατε...













46 σχόλια:

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Υπέροχο!!!!! Φαντασία και αγάπη βγαίνουν από τις σελίδες του!

Ειρηνη Σ είπε...

μπραβο νεραιδομαγισσα και σε ολες τις κοπελες που πηραν μερος
η μια σελιδα ομορφοτερη απο την αλλη και ολες μαζι γεματες φαντασια
να εισαστε καλα

SpIrToKoYto είπε...

τώρα αν σου πω οτι συγκινήθηκα θα με πεις τζαζζζζζ...???
χαζεύω τόση ώρα μία μία τις σελίδες και δεν μπορώ να πιστέψω οτι το "μωρό" μας μεγάλωσε,πλούτισε και ταξίδεψε τόσο πολύ...
κοιτάζω τον χάρτη,τον χρόνο που πέρασε,τις ημερομηνίες και μου φαίνεται απίστευτο οτι στις 23/9/10 το κράτησα στα χέρια μου...
Σαν μήνυμα που ταξιδεύει στο μπουκάλι μέσα σε ωκεανό,μεταφέροντας τα ίχνη,μαρτυρώντας πως είμασταν κι εμείς εκεί...
φιλί και περιμένω την επόμενη σκανταλιά σου...-:))

MaNTaRiNi είπε...

πω! πω! Σαν εχθές μου φαίνεται που είχα το ημερολόγιο στα χέρια μου!! Μπράβο καλή μας μάγισσα για αυτή σου την ιδέα!! Χαίρομαι που έβαλα και εγώ το λιθαράκι μου για να δημιουργηθεί το ταξιδιάρικο ημερολόγιο!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Μπράβο σας, έγινε τέλειο!
Η ιδέα μοναδική..

mirsini's creations είπε...

Πώωω!! Συγκινητικό όλο αυτό Νεραιδομάγισσα ( τί άλλο θα μπορούσες να είσαι με όλα αυτά τα μαγικά που κάνεις!!) :ο)!!! Τί υπέροχο μαγικό ημερολόγιο!!!! Συγχαρητήρια για την όμορφη ιδέα σου και σε όλα τα κορίτσια που άφησαν το σημάδι τους και μεταμορφώθηκε αυτό το τετράδιο σε ένα βιβλίο ανεκτίμητης αξίας!!!!!
Νά είσαι καλά!!! Φιλάκια πολλάαααα!!!!!!
:ο))

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Τι να πω τώρα μωρέ φίλη...Χαμογελώ γιατί μετά από πολύ καιρό,μεγάλο ταξίδι και δεκάδες χέρια το ημερολόγιο έφτασε σ'εσένα...Μπράβο για την ιδέα σου!Από μένα ένα μεγάλο ευχαριστώ που μου έδωσες τη δυνατότητα να ταξιδέψω!Να είσαι καλά!Φιλιά πολλά!

Lefkothea είπε...

ειναι οντως πολυ συγκινητικο να κρατας στα χερια σου ενα τετοιο αρχειο...να το φυλας σαν τα ματια σου..υπαρχουν καταθεσεις ψυχης απ ολη τηνν Ελλαδα εκει μεσα...και που ξερεις,μπορει καποτε να το εκθεσουμε καπου...λυπαμαι μονο που με βρηκε σε πολυ περιεργη κατασταση και δεν μπορεσα να κανω αυτα που ειχα σχεδιασει..δεν πειραζει ομως..το βασικο ειναι οτι προλαβα να γραψω..χιχιχι...το οτι εισαι νεραιδομαγισσα ειναι γνωστο...περιμενω να δω την επομενη κινηση σου...εχω πολυ περιεργεια...τι να σκεφτηκες αραγε ???Φιλια...ευχαριστω για την τιμη της συμμετοχης....την επομενη φορα που θα τα πουμε δεν θα ειμαι μονη..χιχιχι...θα εχω αγκαλιτσες...

Ελευθερία είπε...

δεν το πιστεύω ότι τέλειωσε μόλις το ταξίδι του!!!!!
είναι περίπου ένας χρόνος που το είχα στα χέρια μου....
τι μαγικό να κρατάς όλη την Ελλάδα στα χέρια σου!!!! ευχαριστώ που μου χάρησες λίγη από την νεραϊδόσκονη κ την μαγεία σου!!!!

Mania είπε...

Μπράβο σε όλες σας για το υπέροχο ταξίδι!! Το ημερολόγιό σας φαίνεται υπέροχο!!

Ρεβεκκα είπε...

Ελενη μου δεν θα ξεχασω τον ενθουσιασμο μου την μερα που σε βρηκα κ δηλωσα συμμετοχη.και το ποσο χαρηκα με το μεηλ σου κ που με εβαλες στην λιστα.κ οταν το πηρα στα χερια μου φαινοταν απιστευτο κ το ξεφυλλιζα διαρκως κ τραβηξα κ εγω φωτο απο τις καταπληκτικες δημιουργιες των κοριτσιων.Συγκινηθηκα πολυ με οσα γραφεις κ οσα ειδα.χαιρομαι που ελαβα μερος σε μια τοσο ομορφη ιδες.εισαι πραγματικα νεραιδομαγισσα,ποτε δεν αμφιβαλλαμε.περιμενω με αγωνια την επομενη σου ιδεα.φιλια πολλα πολλα.

Rena Christodoulou είπε...

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!!
ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΧΕ Η ΑΧΤΙΔΑ , ΤΟ ΖΗΤΗΣΑ ΚΙ ΕΓΩ , ΑΛΛΑ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

Mary είπε...

Συγχαρητήρια κορίτσια, καταπληκτικές όλες σας!

Την αγάπη μου και μια μεγάλη αγκαλιά!

Fanypap είπε...

Συγχαρητήρια κορίτσια!!!τι όμορφες δημιουργίες!!!Συγχαρητήρια και στην Νεραϊδομαγισσούλα μας, με την απίθανη ιδέα!!! Εμείς ελπίζουμε σε δεύτερο ταξίδι!!...ζηλεύουμε... με την καλή έννοια!!!φιλάκια πολλά σε όλες σας!!!καλή εβδομάδα.

Aliki είπε...

απίστευτο είναι!μπράβο σου και μπράβο σε όλες τις φίλες που το αγάπησαν και φρόντισαν τόσο...περιμένουμε την συνέχεια!καλημέρα, καλή εβδομάδα και φιλιά!

Φιλία είπε...

Εκπληκτική ιδέα....
Δεν έλαβα μέρος λόγω του νεαρού της ηλικίας (του blog μου)!!!!
Μπράβο Νεραϊδομαγισσούλα
Καλή σου εβδομάδα

Evita είπε...

Πραγματικός θησαυρός!
Υπέροχο ταξείδι, γεμάτο από νεραϊδόσκονη!
Μπράβο σε όλες σας.

Faidra είπε...

ενα ταξιδι με μαγικες δημιουργιες να ειστε ολες καλα! καλη εβδομαδα!!

Amalia είπε...

Τιμή μου που συμμετείχα..Συγκινήθηκα όταν ξαναείδα μετά από τόσο καιρό τη σελίδα μου, θαυμασα τη δημιουργικότητα των άλλων κοριτσιών.Μπράβο Ελένη για την πρωτοβουλία!!

NANTIA είπε...

Πόσο μαγικό αυτό το ταξίδι!!!! Πόσο χαίρομαι που ήμουν ένας επιβάτης του!!! Ελένη μου σ'ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου! Μου ξαναθύμησες πόσο όμορφο είναι να είσαι μέρος αυτής της υπέροχης "γειτονιάς" (η αλήθεια είναι ότι τελευταία το έχω ξεχάσει...)
I believe in magic!
Πολλά φιλιά!

Katerina είπε...

Αν πότε ότι ανατρίχιασα δεν θα είναι ψέμα, όμως η αλήθεια είναι ότι έχεις πολύ ομορφιά, μαγεία, φιλία, ευτυχία, κλάμα, προσμονή στα χέρια σου...!
Σε ευχαριστούμε πολύ για αυτό το υπέροχο ταξίδι!
Ανυπομονώ... και ξέρεις πόσο μου αρέσει τόσο τα ταξίδια, όσο και η μαγεία!

purpleleath είπε...

Νεραϊδομαγισσούλα μου, ανατρίχιασα! Δεν έχω λόγια να περιγράψω αυτό το ταξίδι αγάπης... Μπράβο σε όλες σας! Φιλάκια πολλά

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

MAΓΙΣΣΟΥΛΑ....τι ωραία ιδέα το ημερολογιο αυτό;;;; και εγώ που ειμαι απο τις καινούργιες ....Σπτέμβριος 2011... και όπως ειδα και άλλες φίλες ...θα ήθελα να παρω μέρος ..αν ξανακάνατε ένα τέτοιο ημερολογιο....γιατί πραγματικά ζηλεψα ...με την καλή εννοια. φιλακια..

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος είπε...

πολύ όμορφο πραγματικά! μπράβο σε όλα τα κορίτσια! καλή εβδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

ΠΩΠΩΠΩΠΩΠΩ
ΗΜΟΥΝ Η 3η ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΔΕΣ ΠΟΣΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ.
ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!

to alataki είπε...

Μοναδικό αυτό που έκανες μαγισσάκι μου. Καλορίζικο να είναι για σένα και γιά όλους....
Φιλάκια...

Kiki Aposeki είπε...

Αααααα!!! Τι υπέροχο βιβλίο φτιάξατε βρε κορίτσια!!! Στο επόμενο ταξίδι θα ήθελα με μεγάλη μου χαρά να είμαι κι εγώ επιβάτης!!! Καλό βράδυ!!!

Αναστασία είπε...

Πολύ όμορφη ιδέα! Το ημερολόγιο φανταστικό!

Aspa είπε...

πολύ όμορφη ιδέα...Συγχαρητήρια και για την υλοποίηση...βρήκα πολλή αγάπη εκει μέσα...και την μαγεία της φιλίας...Μπράβο σας!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

εγω σε τοσα παρτυ εγραφα στιχους και εδινα κεφι με ξεχασες!! σνιφ σνιφ ασε που εκεβες τα ξωτικα μου !!

Vivika είπε...

Πωπω, μπράβο! Πραγματικά υπέροχη δουλειά, αν ξαναγίνει κάτι τέτοιο, οπωσδήποτε να με υπολογίζετε! Ξεχειλίζει από αγάπη και δημιουργηκότητα αυτό το τετράδιο! Και πάλι μπράβο!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Τι όμορφο.....Μου θύμισε τα λευκώματα που είχαμε στο σχολείο και τα μοιραζόμαστε μεταξύ μας. Αυτό όμως είναι υπερπαραγωγή. Μπράβο σε όλες.

maya =^o^= είπε...

τι φανταστικό ημερολόγιο!!!!!!!!!!!!!!!!ξετρελάθηκα!!!!!!!!!δεν χορταίνεις να το κοιτάς!!περιμένουμε με ανυπομονησία και το επόμενο σου ταξιδιάρικο ημερολόγιο να πάρουμε κι εμείς μέρος που δεν προλάβαμε!!!!!!!!!!γιατί ζηλέψαμε!!!χιχιχι!!μπράβο στα κορίτσια που πήραν μέρος και σε εσένα για την καταπληκτική ιδέα!!πάρα πολύ όμορφη και η παρουσίαση!!συγχαρητήρια σε όλους!!!πολλά φιλάκια!!!!

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Υπέροχη η ιδέα σου και υπέροχο ταξίδι Νεραιδένια μου μάγισσα.
Ήταν πολύ όμορφο το αποτέλεσμα και γεμάτο Συναίσθημα.

Την αγάπη μου

xristiana xristodoulou είπε...

Η συμμετοχή σε αυτό ήταν πραγματικά μεγάλη χαρά και τιμή για εμένα!
Τώρα που το βλέπω κι ολοκληρωμένο... είναι τουλάχιστον συγκινητικό!
Πολύ το χάρηκα που συνταξιδέψαμε και γνωριστήκαμε με αυτό τον τρόπο!
Να είσα πάντα καλά!

maya =^o^= είπε...

στο σπιτάκι μου σε περιμένει βραβείο!!πάρα πολλά φιλάκια!!μιάου!!!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

Μαγισουλίνι μου ονειρονεραιδένιο τι υπέροχο που έγινε τελικά σε ευχαριστώ απο καρδιάς

EvaG είπε...

Μπράβο σου για την ιδέα !!!!Μπράβο και στα κορίτσια για τις όμορφες σελίδες είναι όλες μοναδικές!!!! Να κάθεσαι να τις χαζεύεις με τις ώρες.!!!Φιλία.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΙΣ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

Ελισσάβετ Γεωργιάδη είπε...

Πραγματικά ήταν ένα υπέροχο ταξίδι! Χαίρομαι που ήμουν μέρος του. Μαγευτήκαμε (εγώ και οι κόρες μου) με το περιεχόμενο του ημερολογίου. Σε κάθε σελίδα ξεδιπλωνόταν κάτι καινούργιο, κάτι ταξιδιάρικο (όπως και το ίδιο το βιβλίο). Ήταν απίστευτο να βλέπεις από πόσα χέρια πέρασε, σε πόσα μέρη ταξίδεψε!!!! Καλώς ήρθε πίσω στο σπιτάκι του!

Leni είπε...

Φανταστικό, ετσι????

Potpouri είπε...

Καλημέρα !!! μου αρέσει πολύ το blog σου

bou26bou είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για την τιμή που μου έκανες να με "επιβιβάσεις" σ'αυτό το παραμυθένιο ταξίδι!! χάρηκα που σας γνώρισα όλες!! να'σαι καλά και να δημιουργείς!!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Εκπληκτική η ιδέα σου και πολύ ξεχωριστό το ημερολόγιό σας!! Η κάθε του σελίδα κρύβει κάτι από όλες όσες άφησαν το σημάδι τους επάνω του... Εγώ θα ευχηθώ να είστε πάντα καλά και γεμάτες με όρεξη για δημιουργία :)

Φανή είπε...

Μπράβο για την ιδέα!
Συγχαριτήρια σε όλες για την υλοποίηση!
Έχεις στα χέρια σου ένα θησαυρό δημιουργικότητας!

ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΑΡΙΑ Π.) είπε...

Τι να πω; Συγκινήθηκα που είδα το 'Ταξιδιάρικο Ημερολόγιο" στο οποίο συμμετείχα κι εγώ, ότι ολοκληρώθηκε!Όλες οι συμμετοχές αφήσανε την προσωπική τους δημιουργία με πολύ αγάπη. Φυσικά και θα συμμετάσχω και στο "Ταξιδιάρικο Ημερολόγιο Νο.2"
Ευχαριστούμε!!!