Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

...αύριο ίσως είναι η μέρα που νόμιζες πως δε θα έρθει ποτέ!-...tomorrow might be the day you thought will never come!

 

                                                        
....αισιοδοξία, χαρά, ελπίδα, δύναμη, ενέργεια, σθένος, αντοχή, αγάπη, έρωτας,αθωότητα, τρυφερότητα,ομορφιά, όνειρα, ευημερία, σκοπός, ηρεμία,έκπληξη, αυθορμητισμός,ευαισθησία,έμπνευση, ξεκούραση, ...
Θα μπορούσα να γράφω με τις ώρες τέτοιες ωραίες λέξεις. Λέξεις που για πολλούς απο εμάς τείνουν να εκλείψουν όχι μόνο απο το καθημερινό μας λεξιλόγιο αλλά και απο την καθημερινή μας ζωή!
Δυστυχώς, ξέρω (μη με ρωτήσετε πως- είμαι και μια νεραιδομάγισσα , μη ξεχνιόμαστε!) πως διαβάζοντας τις παραπάνω λέξεις,μελαγχολείτε λίγο και απογοητευμένα σκέφτεστε:
Γιατί να μην τα έχω κι εγώ όλα αυτά στη ζωή μου; Πού πήγαν όλα αυτά τα συναισθήματα;
Τελικά ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ;;;;;;;;;;
Κάποιοι κυνικοί ίσως απλά σκεφτούν: Πούθενά δεν πήγαν διότι απλούστατα δεν υπήρξαν ποτέ!
Όμως, για σκεφτείτε λίγο.............

το χάδι ενός παιδιού, τη χαρά που πήρατε απο ένα όμορφο σχόλιο,την τρυφερότητα μιας γιαγιάς, τον έρωτα που ζήσατε, την έκπληξη που σας έκανε ένας φίλος, την αθωότητα που είδατε στα μάτια ενός μικρού παιδιού,την ξεκούραση και την ηρεμία που δοκιμάσατε στις τελευταίες διακοπές, τα όνειρα που κάνετε, την ελπίδα που έχετε για μια καινούρια δουλειά, την ομορφιά που αντικρύσατε σε ένα πίνακα ζωγραφικής που είδατε, την αισιοδοξία που νιώσατε όταν ένα πρωί που ξυπνήσατε ο ήλιος έλαμπε και σαν να σας χαμογελούσε, την αντοχή και τη δύναμη που διαπιστώσατε πως έχετε σε κάποια δύσκολη στιγμή,........

Είδατε λοιπόν που θυμηθήκατε; Είναι λοιπόν ακόμη εδώ! Τίποτα δε χάθηκε και τίποτα δε χάνεται αν δεν το αφήσουμε εμείς να  χαθεί!

*******************************************************************************

*Αφιερωμένο στην Κάτια (marilise) που ένα πρόσφατο σχόλιο της με συγκίνησε και στάθηκε αφορμή να γράψω το παραπάνω κείμενο γι'αυτο και την ίδια μέρα την ζωγράφισα όπως είναι στη φαντασία μου μαζί με τις 3 νεράιδες της...
*Aφιερωμένο επίσης σε όλες τις γειτόνισσες και γείτονες, εδω της μπλογκογειτονιάς, που με τα υπέροχα λόγια, σχόλια και μηνύματα τους δίνουν μια πνοή ελπίδας, αισιοδοξίας, χαράς, προσμονής και έκπληξης.
*Ναι, στην σελίδα ημερολογίου ειμαι εγώ πριν 30 ακριβώς χρόνια, τότε που οι λέξεις δεν είχαν καμία απολύτως σημασία....
*Θα ΄λείψω λίγες μέρες σε ένα σεμινάριο μάγων! Θα επιστρέψω με ενδιαφέρουσες πληροφορίες που θα μοιραστώ μαζί σας!
*Συνεχίστε να αφήνετε σχόλια(όσες δεν το κάνατε ήδη) στην προηγούμενη ανάρτηση για να πάρετε μέρος στην κλήρωση του μαγικού καπέλου για τα 3 νεραιδοδώρα!
*Φυσικά το λαπ τοπ θα το έχω μαζί μου!!!!


16 σχόλια:

Red Cat Cards είπε...

Beautiful & Inspiring words !
Thanks so much for spreading out the optimism and bright hope :)

apinkdreamer είπε...

sung-hee, i love optimism and hope and it is our duty to keep them alive...

Magda^_^ είπε...

Tι όμορφα αυτά που λες!όντως τίποτα από αυτά δεν χάνεται ποτέ,θα είναι εδώ μέχρι να υπάρχει ο άνθρωπος!!
Σε φιλώ γλυκά !

apinkdreamer είπε...

μαγδα μου , αυτο ακριβως ειναι και που μας ξεχωριζει απο τα ζωα...
φιλια!

marilise είπε...

speechless , τι άλλο να πω δεν έχω λόγια , είσαι αξιαγάπητη !!!!!!!
Η ζωγραφιά σου με μάγεψε μπορώ να την πάρω δάνειο στο ιστολόγιο μου , εύχομαι οι μάγοι και οι δρυίδες στο συνέδρειο να μην σε κουράσουν και να μην υποψιαστούν ότι θαθελαν να σε κρατήσουν κοντά τους γιατί εισαι μοναδική και ανεπάναληπτη !!!!!!!

marilise είπε...

το ομορφότερο χαμόγελο που έχω συναντήσει σε εκπαιδευόμενο μάγο !!!!! ( έστω και του περασμένου αιώνα )

apinkdreamer είπε...

σε ευχαριστω μητερα των νεραιδων!!!η ζωγραφια ειναι φυσικα δικη σου! σου εστειλα ενα μειλ!

mia maria είπε...

Πάλι κατάφερες να μου φτιάξεις το κέφι!
Καλή εβδομάδα και καλά να περάσεις!

ΓΩΓΩ είπε...

Τι ομορφες λεξεις ... τι ωραια αναρτηση καλη μου νεραιδομαγισσα !!!Ετσι ειναι ποτε δεν προκειται να χαθουν ολα αυτα οσο θα υπαρχουν ανθρωποι θα υπαρχουν τα παντα γιατι οπως ειπες εμεις δεν τα αφηνουμε να χαθουν!!!
Καλα να περασεις στο συνεδριο και σε περιμενουμε να ερθεις με πολλα χρησιμα κολπακια και ξορκια ...

elena porcupine είπε...

Από μικρή φαινόσουν τί γλυκός άνθρωπος θα γινόσουν...Καλή συνέχεια...

Katerina Galati είπε...

Ελένη μου, έχεις την ικανότητα - χάρισμα να μας κάνεις να ταξιδεύουμε στα χρόνια της αθωότητάς μας... μ' αρέσει κι ας με μελαγχολεί κάποιες φορές.
Εύχομαι να περάσεις υπέροχα στο σεμινάριο μάγων και να επιστρέψεις δυναμικά και γεμάτη κέφι για νέες ιστορίες και καλλιτεχνήματα!!
Σε φιλώ

Asteri (Maria) είπε...

Με έκανες και χαμογέλασα γλυκά αλλά μέσα ένιωσα και μια μικρή πίκρα ... όχι από τα λόγια σου ... όχι! αλλά από αυτά που αντιμετωπίζω καθημερινώς αλλά και όλος ο κόσμος
Τα φιλιά μου
Καλά να περάσεις

a pink dreamer είπε...

κοριτσια ειμαι στο συνεδριο!!!
δεν ηθελα να σας μελαγχολησω με αυτα που εγραψα! το αντιθετο! ηθελα να σας κανω να δειτε τη θετικη πλευρα της ζωης!!!
φιλια!!!!!!

Shona Cole είπε...

lovely work!

Αμαλία είπε...

Ti τυχερή που είμαι που γνωρίζω αυτη τη μαγισσούλα από τότε που ήταν το μικρο κοριτσάκι της φωτογραφίας!
Ξερεις δε χαθηκαν αυτες οι λέξεις...απλώς κυκλοφορούν κι αυτές στο δικό τους μαγικό χώρο και στο χέρι μας ειναι να τις αποκαλύπτουμε ποτε ποτε!

Χρυσούλα είπε...

Με συγκίνησες apinkdreamer!Έχεις δίκιο δεν χάθηκαν είναι όλα εδώ!...απλά εμείς στρέψαμε την ματιά μας αλλού...μας έχουν συναρπάσει άλλα... γι¨αυτό δεν τα βλέπουμε! Νάσαι καλά!