Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Ξόρκια απο τη Νεραιδοχώρα και μαγιάτικες σελίδες ημερολογίου♥♪☼♫


Μια φίλη νεραιδομάγισσα( την βλέπετε στη φωτογραφία) μου εκμυστηρεύτηκε μερικά πανάρχαια και αποτελεσματικά ξόρκια! Ορίστε μερικά απο αυτά:





FAIRY SPELLS (¯`v´¯)

.`·.¸.·´

¸.·´.·´¨) ¸.·¨)

(¸.·´(¸.·´ (¸.·¨¯`☆ ...sprinkled...♥!



a) Ξόρκι προστασίας του σπιτιού

Για να κερδίσετε την εύνοια μιας νεράιδας και να κρατήσετε τα άτακτα ξωτικά μακριά απο το σπίτι σας, τοποθετήστε ένα κλαδάκι δεντρολίβανο ή θυμάρι δίπλα στην εξώπορτα.

β) Ξόρκι κακοκεφιάς

Εάν ξυπνήσατε με άσχημη διάθεση, υπάρχει τρόπος να ξαναβρείτε το κέφι σας. Μυρίστε το ομορφότερο λουλούδι στον κήπο και πείτε 3 φορές:

Χαρούμενα ξωτικά

και ζιζάνια γελαστά

τιθασσεύστε τις δυνάμεις της φύσης

διαλύστε τη σκοτεινή τη θλίψη

βοηθήστε με να δείξω τον καλύτερο μου εαυτό!

γ) Ξόρκι των χαμένων πραγμάτων

Αν χάσατε κάποιο αντικείμενο , κλείστε τα μάτια σας , θυμηθείτε τη μορφή του και πείτε:

Μεταξονεράιδες, παγανά και ξωτικά

ψάξτε βόρεια,νότια, ανατολικά και δυτικά

Ψάξτε πάνω, κάτω και γύρω γύρω.

Βοηθήστε με αυτό που έχασα πίσω να πάρω!

Με λίγη τύχη , θα θυμηθείτε αμέσως που βρίσκεται το χαμένο αντικείμενο!!!



δ) Ξόρκι φιλίας

Αν θέλετε η φιλία σας να κρατήσει για πάντα , δώστε στους φίλους σας πέταλα ή φύλλα που βρήκατε πεσμένα στο χώμα.

Κρατήστε τα χέρια τους και επαναλάβετε δυο φορές:

Νεράιδες των λουλουδιών και των δέντρων

πνεύματα του ποταμού και της θάλασσας

σκορπίστε τη μαγεία σας

κάντε αιώνια τη φιλία μας








27 σχόλια:

Μarion, είπε...

Aχ τι ωραίες ζωγραφιές και χρώματα :)

Αλλά και τα ξόρκια πολύ καλά Ελένη μου.

SpIrToKoYto είπε...

apinkdreamer μου...δώσε..!!!
φώναξε όλες τις νεραιδούλες και τα ξωτικούλια σου να μας δίνουν ξόρκια και ευχές..
θα μας χρειαστούν..-:))

τη καληνύχτα μου...

Papillon Bleu είπε...

Hi Eleni!
your parcel was sent on monday. I hope you will like it.
CAn you please let me know when you receive it?
Xo

Asteri (Maria) είπε...

Χρήσιμα τα ξόρκια....θα δοκιμαστούν :))))

a pink dreamer είπε...

patricia, of course i'll let you know!
αστερι, να τα δοκιμασεις ειναι αποτελεσματικα!!!
μαριον,σπιρτοκουτο, τα ξορκια αυτα και πολλα αλλα που θα σας πω στο μελλον ειναι ακριβως το αντιδοτο στους ασχημους καιρους που ζουμε!!!

mia maria είπε...

Με τις αναρτήσεις σου πάντα καταφέρνεις να μου φτιάχνεις τη διάθεση! Ευχαριστώ!

apinkdreamer είπε...

εγω ευχαριστω big mama μου! η χαρα ειναι ολη δικη μου!!!

Pansofix είπε...

πολυ ομορφα τα ξορκια...θα πιασουν αμα τα κανω και οι ζωγραφιες οπως παντα τελειες...

apinkdreamer είπε...

γλυκια μου pansofix φυσικα και θα πιασουν!!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Πανδαισία χρωμάτων φρεσκάδας και χιούμορ αλλά και πηγή γνώσεων.
Ξεκουράζεται κανείς εδώ.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

a pink dreamer είπε...

σε ευχαριστω χριστοφορε! αυτο ακριβως επιδιωκω κι εγω!!!

violette είπε...

your illustrations and journal pages are lovely......i love the juicy colours you use!

Love, violette xo

Magia da Inês είπε...

Olá, amiga!♥
Passei para uma visitinha...
♥Gostei muito do seu cantinho porque é agradável, lindo, criativo e você é muito talentosa.♥
Uma ótima semana!
♥Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil ♥♥

Ανεράιδα είπε...

Χρησιμότατη ανάρτηση, ειδικά το δεύτερο και το τρίτο ξόρκι θα το χρησιμοποιήσω πολύ κάτι μου λέει, χαχα

apinkdreamer είπε...

ναι ανεραιδα να τα χρησιμοποιησεις! ελπιζω να φερουν το αποτελεσμα που επιθυμεις!!!
magia , gracie muito e otima semana!!!

Magda^_^ είπε...

Γιούπιιιι!Ξόρκια! Τα αγαπημένα μου:)
Και οι ζωγραφιές θεικές,παραμυθένιες:)

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

καλα εισαι τελεια ! τις λαμιες πως να τις ξορκισω?

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

καλα εισαι τελεια ! τις λαμιες πως να τις ξορκισω?

a pink dreamer είπε...

μαγδα μου σου ετοιμαζω ξορκι για καλη τυχη!!!
μαγε, εχω κι εγω πολλες λαμιες στη ζωη μου και πιστεψε με κανενα μαγικο δε τις πιανει! αν το ανακαλυψω θα σου πω!

mama είπε...

kalo mou koritsi pws kataferneis panta kai mas ftiaxneis th diathesi!
mipos eisai h neraida tis blogland?

ΓΩΓΩ είπε...

Πολυ χρησιμα τα ξορκια σου καλη μου φιλη!!!Ολα μου χρειαζονται!!!Μαθε κι αλλα απο τα ξωτικουλια σου να μας πεις ,ειναι ακρως απαραιτητα!!

apinkdreamer είπε...

σας επιφυλασσω κι αλλα γωγω μου!!!οπως λεει και η mama ειμαι η καλη σας νεραιδα!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Τρελλαίνομαι με τις ζωγραφίες σου κορίτσι μου! Καλό ΣΚ!

apinkdreamer είπε...

σε ευχαριστω αχτιδα μου γλυκια! επισης!!!

eva είπε...

Τα λάτρεψα ήδη τα ξόρκια!!!
Θα πάρω το ραβδάκι μου και θα τα κάνω κι εγώ!!
Νεραϊδοφιλάκια!!

apinkdreamer είπε...

να τα κανεις ευα μου! δε χρειαζεται καν ραβδακι γι'αυτα!

Oana Roxana είπε...

This blog is so special! Is like a a childhood story,beautiful!