Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

How To Be Alone- Πως να μείνεις μόνη



Χόρεψε σαν να μη σε βλέπει κανείς...
Να ένας λόγος για να προσπαθήσεις να απομονωθείς!
Θέλετε κι άλλους λόγους απομόνωσης;
1. Για να ηρεμήσεις
2. Για να σκεφτείς
3. Για να δημιουργήσεις
4. Για να εμπνευστείς
5. Για να γυμναστείς
6. Για να διαβάσεις ένα βιβλίο
7. Για να αρχίσεις να γράφεις αυτό το δίηγημα που αναβάλεις τόσο καιρό ή την ιστορία της ζωής σου
8. Για να ζωγραφίσεις
9. Για να κοιτάζεις το ταβάνι ανενόχλητη( τι υπέροχη και χαλαρωτική ασχολία)
10.Γιατί έτσι σου την έδωσε!

Προτεινόμενα μέρη για απομόνωση:
1. Η τουαλέτα
2. Το δωμάτιο σου
3. Βιβλιοθήκη
4. Ερημική παραλία
5. Βουνό
6. Κάτω από την κουβέρτα
7. Κάτω από το κρεβάτι
8. Πάρκο
9. Αεροπλάνο
10.Αεροδρόμιο
11. Το αυτοκίνητο σου
12. Φυλακή(!!!)
13. Γυμναστήριο
14. Σταρμπακς
15.Σινεμά
16. Δάσος

Δείτε το φανταστικό αυτό βίντεο και επανεκτιμήστε το χρόνο που είστε μόνοι!

                          BE YOURSELF  and  TASTE YOUR FREEDOM!

15 σχόλια:

next_day είπε...

Να χορεύω σαν να μην με βλέπει κανείς... πόσο χαλαρωτικό μπορεί να είναι αυτό!!!!!!
Υπέροχες ιδέες!!!!!!
Καλημέρες!

Αγγελικη Ν είπε...

Αχ βαλτή είσαι γλυκιά ονειροπαρμένη μου?
Απ ότι φαίνεται, κάποια κακιά μάγισσα με έβαλε στο μάτι και δεν μπορώ να είμαι στιγμή στην ησυχία μου και να δημιουργώ...

Asteri (Maria) είπε...

Γλυκειά μου μαγισσούλα. Πολύ καλές οι ιδέες για να μένεις μόνη σου αλλά δεν μπορείς πάντα!
Πολλά γλυκά φιλιά

Μαiρη είπε...

Είνα απίστευτα όμορφη η αίσθηση να μπορείς να μένεις κάποιες φορές μόνος με τον εαυτό σου! Αναρωτιέμαι, γιατί πολλοί άνθρωποι το αποφεύγουν;

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πολλές φορές η απομόνωση είναι απίστευτα χαλαρωτική!
Καλή και όμορφη εβδομάδα εύχομαι!

mia maria είπε...

Ευτυχώς είμαι από αυτούς που μου αρέσει να είμαι μόνη! Λίγες φορές το καταφέρνω αλλά το χαίρομαι πραγματικά! Καλή και χαρούμενη εβδομάδα!

Katerina Galati είπε...

Αααα μ' αρέσει αυτή η ιδέα της απομόνωσης και την εφαρμόζω συχνά για να ονειρεύομαι, να δημιουργώ και να ηρεμώ!!! :)
Πολύ όμορφο το θέμα σου Ελένη μου, φιλιά και καλή εβδομάδα!!

Ανεράιδα είπε...

Υπέροχο το βίντεο!!!

sweet dreams είπε...

A perfect video with the most perfect issue ....Just be your self only with your self.Free!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Απίστευτο! δε θυμόμουν ότι όταν ήμουν μικρή, έμπαινα κάτω από το κρεβάτι, όταν ήθελα να μείνω μόνη, και καθόμουν ώρα με τα παιχνίδια μου. Μου το θύμησε η ανάρτησή σου...Πώπω, γύρισα χρόοονια πίσω!

Να είσαι καλά.

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Ροζαντένια μου, είναι δημιουργική η μοναξιά που είναι επιλογή και πολύ διαφέρει από την απομόνωση του "αυτισμού". Είναι απόδραση στην ελευθερία. Το μυστικό είναι να μπορείς να νοιώθεις ελεύθερος άνθρωπος και να είσαι..
Καλό βράδυ

Unknown είπε...

Υπεροχη ανάρτηση και υπέροχες συμβουλες.... Λατρεύω να χορεύω και σίγουρα θα διασκεδασω πολύ!!!!!!

Φιλιαααααααααα

LL είπε...

Axxxxxx θέλω να χορέψω!!!!

Polixeni είπε...

εγω τραγουδάω κιόλας !!

Ανώνυμος είπε...

YPEROXH ANARTHSH!!