Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

αν ήμουν ζογκλέρ...

Αν ήμουν ζογκλέρ,


ανεβασμένη στα πανύψηλα ξυλοπόδαρα μου, θα έβλεπα τον κόσμο αφ'υψηλού και κανείς δε θα με άγγιζε. Δε θα φοβόμουν μη πέσω γιατί θα ήμουν μαθημένη να ξανασηκώνομαι.



Θα είχα ισορροπία στις κινήσεις και στις σκέψεις μου και μία αίσθηση ελευθερίας συχγρόνως.



Με τη μάσκα μου, το μακιγιάζ και τη μεταμφίεση μου , θα ήμουν ένας χαρούμενος άνθρωπος.



Αν ήμουν ζογκλέρ, θα τραγουδούσα και θα χόρευα όλη μέρα κι όλη νύχτα και θα ατένιζα τον κόσμο από ψηλά.


Θα είχα στη συντροφιά μου και άλλους, πολλούς καλλιτέχνες και μαζί θα διασκεδάζαμε και θα απολαμβάναμε κάθε βραδιά.


Αν ήμουν ζογκλέρ θα έπαιζα με τη φωτιά χωρίς να φοβάμαι πως θα καώ.


Θα πηδούσα μέσα από πύρινα στεφάνια, ξέροντας πως θα βγω αλώβητη μετά.



Θα περιόδευα με τους φίλους μου σε πολλές πόλεις και θα έβλεπα και θα μάθαινα πράγματα θαυμαστά.



Αν ήμουν ζογκλέρ, δε θα φοβόμουνα τα άγρια θηρία αν τύχαινε να κάνω κάποιο νούμερο με αυτά. Γιατί τα πραγματικά άγρια θηρία είναι αλλού και πιό κοντά...



Και στο τέλος, θα απολάμβανα το χειροκρότημα, τον ενθουσιασμό, τη χαρά και την αγκαλιά, όσων αγάπησαν αυτά που έκανα, αληθινά!

**************************************************

Οι φωτογραφίες είναι από την καταπληκτική  παράσταση της θεατρικής ομάδας δρόμου Τσίρκο Μπάχαλο, ένα βράδυ στην Παλιά Πόλη της Ρόδου.
Ο μικρούλης στη φωτογραφία (τον γνωρίσατε;) είναι ο μαθητευόμενος μου μάγος που μαγεύτηκε από την βραδιά.
Το κείμενο και τα όνειρα είναι της Pink Dreamer που πετά στα σύννεφα και συνεχίζει να σκέφτεται ονειρικά...

21 σχόλια:

Asteri (Maria) είπε...

Αχχχχχχχχχχχ ........ από όνειρα πολλά, μόνο αυτά έχουν απομείνει .........
Σε φιλώ

Table Rouge είπε...

Αν δεν πετούσαμε στα σύννεφα πως θα ήμασταν κοντά στα όνειρά μας?
Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα!

Ανώνυμος είπε...

Συνεχισε να πετας στα συννεφα,καλα ειναι εκει................

Μαiρη είπε...

Όταν κοιτάς από ψηλά, μοιάζει η γη με ζωγραφιά....Καλημέρα!!!

Ελευθερία είπε...

Καλημέρα... ο καλύτερος τόπος για να ζείς...είναι κοντά στα όνειρά σου...και αυτό θα τα βοηθήσει να μην μείνουν μόνο όνειρα!!!

Ανώνυμος είπε...

αν δεν ονειρευόμαστε, δε θα είμασταν εδώ...
καλή σου μέρα

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Σαν ζογκλέρ μου γελάς,
μη μιλάς, με χαλάς,
σαν αιώνας θαρρώ,
και σου φαίνεται λεπτό.

Σαν ζογκλέρ μου γελάς,
μη μιλάς, με χαλάς,
τώρα ήρθε ο καιρός,
για ένα βήμα εμπρός.

Βαρέθηκα να χάνομαι στο χάος του μυαλού μου,
να βλέπω όλα τα λάθη μου στην άκρη του ματιού μου,
τις νύχτες όταν χάνομαι, ποτέ μου δεν κοιμάμαι,
νομίζω πως θα τρελαθώ, Θεέ μου, πόσο φοβάμαι.

Σαν ζογκλέρ μου γελάς,
μη μιλάς, με χαλάς (μη μιλάς),
σαν αιώνας θαρρώ,
και σου φαίνεται λεπτό.

Σαν ζογκλέρ μου γελάς,
μη μιλάς, με χαλάς,
τώρα ήρθε ο καιρός,
για ένα βήμα εμπρός.

Βαρέθηκα τους γύρω σου, βαρέθηκα κι εσένα,
ποτέ σου δεν κατάλαβες, τι ήσουνα για μένα,
για ώρες σε σκεφτόμουνα και γέμιζα με ίσως,
άργησα, μα κατάλαβα, πως ήσουν όλο μίσος.

Σαν ζογκλέρ μου γελάς,
μη μιλάς, με χαλάς (μη μιλάς),
σαν αιώνας θαρρώ,
και σου φαίνεται λεπτό.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μην στερηθείς ποτέ τα όνειρά σου, ίσως κάποια στιγμή πάψουν να είναι μόνο όνειρα!!

LL είπε...

Έχεις έναν τρόπο να με κάνεις να χαμογελάω κάθε φορά που σε διαβάζω!!!! Μη σταματάς να ονειρεύεσαι!!! Φιλιάαα

sweet dreams είπε...

HOW nice LIFE would BE if WE could do WHAT ever we HAVE in our minds. KEEP DREAMING ,YOU help us DREAM TOO.IN a cruel world you give us a hand to hold and a hope to continue believe in miracles.Thanks....

anthi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

πολυ ομορφη συλληψη!!να σαι καλα!!

Λία είπε...

ωραία η ζωή του ζογκλέρ... γεμάτη ταξίδια και πολλή ελευθερία...
έλαβα το δώρο σου και σου ετοίμασα το δικό μου (δες την τελευταία μου ανάρτηση) ;)

Ανώνυμος είπε...

Thanks :)
--
http://www.miriadafilms.ru/ купить фильмы
для сайта apinkdreamer.blogspot.com

Unknown είπε...

Aν ήμουν ζογκλέρ και χάριζα χαμόγελα ευτυχίας σε τόσο γλυκούς μικρούς μαθητευόμενους μάγους τότε θα ήμουν τρισευτυχισμένη!!!

next_day είπε...

Ποιός ξέρει όμως άραγε, τί κρύβει ο ζογκλέρ πίσω απο το χαμογελαστό πρόσωπο?????
Ότι κι αν είναι όμως χαμογελάει και αυτό είναι ότι καλύτερο μπορεί να κάνει!
Καλημέρες!

Lenora είπε...

Happy Birthday! (on the 7th) My party post is up - is it supposed to post today and how do i link in or do i send you an e-mail or comment - oops i am a but confused!

L

Ανώνυμος είπε...

Το να γητευει κανεις τις θλιψεις και να τις μεταμορφώνει σε δημιουργια ειναι χαρισμα....το να κάνεις το ονειρο απτή πραγματικότητα θελει πιστη.
συγχαρητήρια.

Ανώνυμος είπε...

I loved the words under the photos - beautiful (i used google translate :-) .. Nice blog - I found u on Kelly's blog hop and I was inspired to visit all 490 blogs by Rita A

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Φόρεσα σμόκιν το καλό
άλλαξα και τη σκούπα
Νεράιδα των παραμυθιών
Χρόνια πολλά σου είπα?

Ήρθα λοιπόν στο πάρτι σου
Για να χαρώ λιγάκι
Να ευχηθώ από καρδιάς
Θέλω παραμυθάκι…

Στ όμορφο σου σπιτικό
Όλα λάμπουν μ αγάπη
Δεν θέλω άλλο εγώ γλυκό
πριν λίγο πήρα χάπι.. ( μη Γέλας)

έχω λιγάκι πίεση
και ζάχαρο σαν γέρος
και όταν φάω εγώ γλυκό
πάω ευθύς στο ….( έλα Ελένη δεν το λέω )..

ήρθα να πω χρόνια πολλά
γεμάτα ευτυχία
νεράιδα των παραμυθιών
που είσαι και κυρία …

όταν γεννήθηκες εσύ
σε έραναν οι μοίρες
και όλο το χαμόγελο
του κόσμου εσύ το πήρες …

χρόνια πολλά Ελένη μου
να ζήσεις χίλια χρόνια
κι αυτά που γράφεις στο χαρτί
να φαίνονται αιώνια …

marilise είπε...

νάσαι χιλιόχρονη και ευτυχισμένη
και νάναι οι χαρές της ζωής σου όσοι και οι κόκκοι της άμμου
φιλάκια