Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

βραβεία,ταξίδια,ημερολόγια,κοσμήματα και ιστορίες για να χαιρόμαστε!




Την εβδομάδα που μας πέρασε πήρα 2 καταπληκτικά βραβεία από τις καλές φίλες: Ρεβέκκα και Livilavi!
Τις ευχαριστώ πάρα πολύ κι εγώ με τη σειρά μου τα χαρίζω :
1. Στο αστεράκι που ανοίγει φύλλο για πίτες με τόση ευκολία και τόση μαεστρία
2. Στην Αθηνά που φτιάχνει τα πιο απίθανα μπισκότα του κόσμου
3. Στην Λία που κάθε φορά που γράφει για το σκυλάκι και το μωράκι της με πλημμυρίζει μία ανείπωτη τρυφερότητα και συγκίνηση
4. Στην Ρεγγίνα που επινοεί τα πιο απίθανα παιχνίδια και ιστορίες
5. Στην Κάτια γιατί απλά εμπνέει ως άνθρωπος την αγάπη
6. Στην Μάριον γιατί μου αρέσει που συνδυάζει μαγειρική και διακόσμηση
7.Στην Κατερίνα γιατί ξεκίνησε με μεγάλη επιτυχία την τέχνη του ημερολογίου
8. Στην Χριστιάνα γιατί κάνει ρέικι και δημιουργεί κάθε μέρα
9. Στην Πόπη γιατί φτιάχνει καταπληκτικά κοσμήματα
10. Στον Μάκη γιατί οι ιστορίες του εμπνέουν, προβληματίζουν και αγγίζουν
11. Στην big mama γιατί μου ανοίγει την όρεξη μόνο και που διαβάζω τις συνταγές της
12. Στην Απανεμιά γιατί γράφει υπέροχα
13. Στην table rouge γιατί θαυμάζω την ευρηματικότητα της
14. Στην Μαρία Ζ. γιατί εκτός από τα κοινά δημιουργικά ενδιαφέροντα που έχουμε μοιραζόμαστε και μία αγάπη για τον...τρόμο! (βλ. Στ. Κινγκ)
15. Στη Lilium γιατί μου αρέσουν τα θέματα που φιλοσοφεί
16. Στην  meanan γιατί η τελευταία της ανάρτηση έχει κάτι το μαγικό
17. Στον Μάγο γιατί έχει αστείρευτη έμπνευση

...και κάπου εδώ τέρμα για σήμερα τα βραβεία για να έχουμε να δώσουμε κι αργότερα!!!

                        ************************************

Το ταξιδιάρικο ημερολόγιο μας είναι στο δρόμο για τη Νάντια στην Κατερίνη και μέχρι στιγμής μαθαίνω πως περνάει απίστευτα καλά! Έχει γεμίσει όμορφες λέξεις, χρώματα και μυρωδιές και κυρίως εμπέιρίες μοναδικές!!! Σήμερα επιβιβάστηκαν ακόμη 2 ταξιδιώτισσες!

                     **************************************

Στο μπλογκ της Ρεγγίνας ξεκινήσαμε ένα νέο παιχνίδι-ιστορία με πολλά μυστικά!

                     *****************************************

Στο άλλο μου μπλογκ έχω αρχίσει να αναρτώ διάφορα πράγματα που φτιάχνω πάντα βέβαια υπό την καθοδήγηση των νεραιδών και μαγισσών μου! Μπορειτε να τα δείτε και στο etsy!
Περιμένω τη γνώμη σας!

27 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Pink Dreamer,
με συγκίνησες ιδιαίτερα.... είμαι πολύ πολύ καινούρια στον κόσμο των blogs και ειναι μεγάλη μου τιμή και φυσικά χαρά που με επέλεξες.
Να 'σαι καλά, σου στέλνω μεγααααάλο φιλί!

EFI είπε...

Ελένη καλή επιτυχία σου εύχομαι στο νέο σου blog του Etsy!!!

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Γλυκιά μου Pink,
Πολύ πολύ σ ευχαριστώ για την αφιέρωση και για τα θερμά λόγια..
Εννοείται οτι στην ιστορία μας όποιος θέλει μπαίνει, κι είναι ευπρόσδεκτος..

Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί!

Με γειά το νέο blog! Καλοτάξιδο!
Ετοιμάζομαι να μπω..

sweet dreams είπε...

they are perfect!but what is thiw site you have?is something like shop?you opened an internet business?bravo!i ;m so glad for you.

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Ωστε Etsy!!!!!;; Εεεεεεεεε;;

δες εδώ:http://www.facebook.com/photo.php?fbid=135831489801063&set=a.135831469801065.42947.100001226384695&comments#!/profile.php?id=1599573979

Σε ..κρέμασα!

Μarion, είπε...

Ελένη μου σε ευχαριστώ πολυ πολυ για το βραβείο.
Πάντα χαίρομαι οταν περνω ενα βραβειο απο σενα..γιατι ξέρω πως έχουν μαγικές ιδιότητες :))

Μεγεια το καινουριο blog..

Φιλιά

Pansofix είπε...

συγχαρητηρια σε ολους και ολες...καλο σαββατοβραδο!!!

Asteri (Maria) είπε...

Συγχαρητήρια ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ!!!!! και συγχρόνως σ'ευχαριστώ κι εγώ!!! πάω να το βάλωωωωωωωωωωωωωωωωωωω χιχιχιχιχ
Σμουάτςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

marilise είπε...

είσαι απίστευτα ΄λυκειά και δοτική μου ομορφαίνεις τις μέρες μου !!!!!

Ανώνυμος είπε...

εΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.Χαιρομαι που πηρα λιγη απο την μαγεια σου!!!!!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

νεραιδα μου η εμνευση ερχεται απο τους φιλους σ ευχαριστω λοιπον που εισαι φιλη μου....

Janine είπε...

I like the new paintof yours. Thing at is a real sweet idea.
And Congrats to the award.

Makis Del είπε...

Ευχαριστώ πολύ γλυκεία μου για τηνμαγεία που βγάζεις, αλλα και για την ευθύτητα και το ειλικρινέσ του λόγου σου... Ειλικρινά ευχαριστώ που με διαβάζεισ κιολας...

Unknown είπε...

Eίσαι η πιο γλυκιά νεραιδομάγισσα σε όλο τον μαγαλαξιακό (μαγικός+γαλαξίας=μαγαλαξιακός)!!!! Είναι μεγάλη μου χαρά να με τιμάς με αυτό το βραβείο και φυσικά θα το τιμήσω κι εγώ με την σειρά μου!!

Σε φιλώ και τρέχω να δω τι έχεις φτιάξει πάλι!!!

Makis Del είπε...

se eyxaristw kai gia to deuterooooooo dwraki glykia mouuuuuuuuuuuu

Τατιάνα Καρύδη είπε...

apinkdreamer, ροζ αγάπη μου μπες να δεις στα ..συρτάρια.. Η Ευτυχία (είναι η αδελφή μου..) επιτρέπει λέει (δεν το πρόσεξες..ούτε εγώ αρχικά..) να πάρει ο..εθελοντής και ότι θέλει από τα άλλα συρτάρια!!!
Εγώ δεν το επιτρέπω-εκτός αν τα δώσω μόνη μου.. Εσύ;;

Χαχαχαχαχα...!

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

Μεγάλη έκλπηξη μου είχες!!! Η χαρά μου σαν μικρού παιδιού! Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ, γλυκιά νεραϊδομαγεύτρα ;-)

Katerina είπε...

καλημέρα!! καλή εβδομάδα εύχομαι!!

SpIrToKoYto είπε...

νεραιδομαγισούλα μου,σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για το δωράκι σου στο παιχνίδι,δηλώθηκα ήδη στους συμμετέχοντες...
τα " ετσι " σου είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ...

φιλιά καλοβδομαδιάτικα..-:))

Unknown είπε...

Καλώς σε βρήκα Ροζένια
εδώ, μοιράζουν ... αγάπες ε;;
στο κατάλληλο μέρος ήρθα ...

Καλή σου εβδομάδα
και πάντα να θέλεις να "χαρίζεις"...

eirini katsa είπε...

Πολλές καλησπέρες!!!
Ελένη....πραγαμτικά δε θα σε προλαβαίνουμε!!!!
Καλορίζικο να'ναι το etsy!!!
Θα το επισκεφτώ!!!
Φιλιάαα πολλάα!!!
:)

eirini katsa είπε...

Πολλές καλησπέρες!!!
Ελένη....πραγαμτικά δε θα σε προλαβαίνουμε!!!!
Καλορίζικο να'ναι το etsy!!!
Θα το επισκεφτώ!!!
Φιλιάαα πολλάα!!!
:)

eirini katsa είπε...

A pink dreamer'shop λέγεται...!!!
Απλώς το έχεις βάλεις και στο etsy.
Γιατί πιο πάνω το έγραψα λάθος!!!
Ο.κ και πάλι καλορίζικο!!!
:)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ!!!

mia maria είπε...

Άργησα αλλά ήρθα! Ευχαριστώ πολύ πολύ! Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου και για το Etsy!

Wedding Crafters είπε...

Τιμή μου και καμάρι μου να παίρνω βραβείο από μια τέτοια καλλιτέχνη όπως εσύ!!!!!Ήμουν ταξιδάκι και τώρα το είδα!!Φιλιά Πολλάααααααααααααααααααα!!!!

Απανεμιά είπε...

Τιμή μου.... και σ'ευχαριστώ!...
Λίγα τα αποτυπώματα που έχω αφήσει... και δεν μπαίνω όσο συχνά θα'θελα...
Σ'ευχαριστώ και πάλι!!!! :)