Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

All the things i Love!


    Recently, i was thinking about the things that are always with me...
Those things that accompany  me in every situation...sad or happy...
Those things i love!!!


My journals.....



My painting of cute whimsical girls with inspiring quotes...




My books and my art magazines....




What about you???
What are the things you love most???


Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

A Pink Dreamer's creations on Hotel Attiki- Πρόσκληση στην καλοκαιρινή μου έκθεση στη μεσαιωνική πόλη της Ρόδου!

  Μέσα στον καταπράσινο αναπαλαιωμένο κήπο του ξενοδοχείου "Attiki" στην μεσαιωνική πόλη της Ρόδου θα εκθέτω όλο το καλοκαίρι τα κοσμήματα μου!



Σας περιμένω όλους και όλες που θα βρίσκεστε κάποια στιγμή στο πανέμορφο νησί μας να μας επισκεφτείτε και να απολαύσετε το ποτό ή τον καφέ σας έχοντας θέα από ψηλά την παλιά πόλη




καθώς...και τις δημιουργίες μου!!!
ώρες: 6μμ-8:30μμ







You can also find every creation of mine here!!!

Μπορείτε επίσης να βρείτε τις δημιουργίες μου εδώ!!!


Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε κάτι για τον εαυτό σας;/when was the last time you did something for yourself?


Εδώ με τον Φρανσουά το αλεπουδάκι,τον φίλο της που μας τον έφτιαξε η Βιβίκα!!!!

Εγώ πάντως μιας και πάντα ήθελα ένα κοριτσάκι μου χάρισα μία γατούλα! Τη Ροζίνα!!!
Και μιας και είμαι μία νεραιδομάγισσα την προτίμησα μαύρη!
Το καπελάκι της το μαγικό το βλέπετε;;

πού έμπλεξα;;;;(θα σκέφτεται η καημένη η γατούλα!!!)



Εσείς, πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε κάτι για τον εαυτό σας;;;
Θυμάστε;;;;;




Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Free your Inspiration!-Δημιουργικός διαγωνισμός Ιουνίου



Καλό μήνα!!!!
Γνωρίζετε υποθέτω την αγάπη μου για κάθε τι παλιό,αντικέ,αναπαλαιωμένο και vintage!!!
Όλα αυτά τα αντικείμενα ειδικά αν είναι και χειροποίητα με ταξιδεύουν σε αλλοτινές,υπέροχες , ρομαντικές εποχές!!!
Το θέμα μας λοιπόν για αυτό το μήνα είναι: vintage!!!!

Μπορείτε φυσικά όπως πάντα να συμμετέχετε με κάθε είδους δημιουργία!

Ζωγραφιά,κάρτα,σχέδιο,σελίδα ημερολογίου,χειροτεχνία,scrapbooking,κολάζ,κόσμημα,ραπτική,πλέξιμο,μαγειρική,διήγημα,ποίημα,video,
φωτογραφία,ή και ότι άλλο σκαρφιστείτε! Οι επιλογές είναι αμέτρητες!!!!
Mπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή μέχρι και τις 30/6

Το δώρο για την τυχερή θα είναι (τι άλλο;;;) ένα ζευγάρι vintage σκουλαρίκiα από το etsy!!


Αφήστε λοιπόν το σχόλιο σας που θα επιβεβαιώνει τη συμμετοχή σας και όταν θα έχετε ετοιμάσει και ανεβάσει την σχετική σας ανάρτηση, αφήστε ξανά ένα σχόλιο εδώ με το λινκ της! Όσοι δεν έχετε μπλογκ,μπορείτε να συμμετέχετε αφού μου στείλετε τις δημιουργίες σας στο: eltsamp@windowslive.com ώστε τέλος του μήνα να τις δημοσιεύσω μαζί με όλες τις άλλες!
Αφεθείτε λοιπόν, παραμερίστε έστω και για λίγο τα όποια προβλήματα και...ελευθερώστε την έμπνευση σας!!!!!




Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Πώς να αποκτήσετε... μνήμη ελέφαντα -(για το περιοδικό paintbox mag τεύχος Ιουνίου)



 Ανέκαθεν ευχόμουν να είχα μνήμη ελέφαντα! Αυτή ήταν πάντα η μεγάλη μου επιθυμία και δυστυχώς δεν έβρισκα κάποιο ξόρκι για να την πραγματοποιήσω!
Έτσι δε θα χρειαζόταν κάθε φορά να ψάχνω στα μαγικά τετράδια και βιβλία της προγιαγιάς μου για συνταγές και μαγικά ξόρκια! Θα τα θυμόμουν όλα!!!
Μία μέρα λοιπόν,κι ενώ προσπαθούσα να συνέλθω από ένα τρικούβερτο καυγά με την μάγισσα μαγείρισσα 


(που ως γνωστόν πάντα καυχιέται για τα προσόντα και τις ικανότητες της),βάλθηκα να αρχίσω να φτιάχνω λαχανικά γεμιστά. Τα λαχανικά είχαν μόλις καταφτάσει ολόφρεσκα από το γειτονικό Κολοκυθοχωριό και ήταν αμαρτία να μην τα χρησιμοποιήσω!
Άλλωστε υπήρχε και κίνδυνος να παρεξηγηθούν οι κολοκυθοκοπέλες!!!


Τα άπλωσα λοιπόν στο ταψί μου (σφυρηλατημένο από 500 εργατικά ξωτικά) αφού είχα πρώτα αδειάσει το εσωτερικό τους και άρχισα να φτιάχνω τη γέμιση τους¨




Πρώτα τσιγάρισα ψιλοκομμένη μελιτζάνα και ψιλοκομμένο κολοκύθι,πρόσθεσα ήδη τσιγαρισμένο μπόλικο κρεμμύδι,ξυσμένη ντομάτα, λίγο μαιντανό και άνηθο,αλάτι και πιπέρι και 1 μεγάλο φλυτζάνι ρύζι. 


Τα  άφησα όλα μαζί να ψηθούν περίπου 10 λεπτά με λίγο νεράκι και γύρισα στο ταψί μου για να προετοιμάσω ψυχολογικά τα λαχανικά για την ζεστή γέμιση που επρόκειτο να δεχτούν!
  Λόγω ισχυρής πρεσβυωπίας,(κακό ξόρκι που μου έριξε κάποτε η μάγισσα-βιβλιοφάγος) ,

στην αρχή δεν κατάλαβα τι ήταν αυτό το άσπρο πράγμα καθισμένο πάνω στα λαχανικά μου. 


Έβαλα τα γυαλιά μου και πλησίασα...
-Δεν είναι δυνατόν! Μα τα φτερά της κουκουβάγιας!!!αναφώνησα.
Ήταν ένας μικρός ελέφαντας! Ένας λιλιπούτειος άσπρος ελέφαντας!!!
-Μην τρομάζεις καλή μου νεραιδομάγισσα, μου είπε με την  βαρύτονη φωνή του. Ήρθα εδώ παρασυρμένος από την θεσπέσια μυρωδιά που αναδίδει το φαγητό σου αλλά και με σκοπό να εκπληρώσω την ευχή σου!
-Ποιά ευχή μου; απόρησα.
-Μα να αποκτήσεις μνήμη ελέφαντα! Αυτό δεν ήθελες πάντα;
-Ναι, ναι,αναφώνησα χαρούμενη ! Επιτέλους-σκέφτηκα- θα εκδικηθώ την μάγισσα μαγείρισσα που όλο μου το παίζει έξυπνη και παντογνώστρια!


-Πρώτα όμως θέλω από σένα 2 χάρες,είπε ο γλυκούλης ελέφαντας που συνέχιζε να κάθεται αγέρωχος πάνω στο υπομονετικό κολοκύθι που περίμενε τόση ώρα να γεμιστεί και να ψηθεί!
-Θέλω,συνέχισε, να με αφήσεις πρώτα από όλα να φάω λίγο από το θεικό σου φαγητό και δεύτερον θέλω να με βάψεις! Βλέπεις και το δικό μου όνειρο ήταν πάντα να είμαι ροζ!!!

-Βεβαίως,βεβαίως του απάντησα ενθουσιασμένη!
Γεμίσαμε λοιπόν παρέα τα λαχανικά,τα αλατίσαμε,ρίξαμε και αρκετό λαδάκι και νεράκι και τα ψήσαμε περίπου για μία ώρα στους 180ο.
Όλη αυτή την ώρα το μυαλό μου είχε αρχίσει να γεμίζει με εικόνες,ιστορίες,πρόσωπα,ονόματα,παραμύθια, ξόρκια,τόπους και μέρη μαγικά....Είχε αρχίσει να πραγματοποιείται η μαγική μου ευχή!!!!Είχα αρχίσει να αποκτώ...μνήμη ελέφαντα!!!




Φάγαμε λοιπόν μαζί το θεσπέσιο μου φαγητό και έπειτα πήγαμε στο μαγικό εργαστήρι τέχνης όπου κι εγώ πραγματοποίησα την ευχή του μαγικού ελέφαντα: τον έβαψα ροζ!!!!



**********************************************************************************************************
Δείτε κι εδώ πώς δημοσιεύτηκε η ιστορία στο περιοδικό για το τεύχος Ιουνίου κατεβάζοντας και διαβάζοντας το δωρεάν!



Καλή εβδομάδα!!!