Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Η πιπερομελιτζανόπιτα της...συμφοράς και Πρόσκληση για την Πασχαλινή γιορτή στην Νεραιδοχώρα!

  Σε έναν από τους καθιερωμένους περιπάτους μου στο μαγεμένο δάσος της Νεραιδοχώρας,
κάποια στιγμή έπεσα κατά τύχη πάνω σε μία μυστήρια πύλη...
Κανείς από ότι φαινόταν δεν ήταν εκεί κοντά να με δει και έτσι σαν κυρία (είμαι κι από τη φύση μου λίγο περίεργη) την άνοιξα και μπήκα!
Μετά από λίγα βήματα, βρέθηκα μπροστά σε ένα ανατριχιαστικό σπίτι!


Στην αρχή υπέθεσα πως ήταν άδειο και ακατοίκητο...Μα, με ένα απαλό φύσημα του αέρα μία υπέροχη και οικεία μυρωδιά άρχισε να πλανιέται στον αέρα! Το στομάχι μου γουργούρισε μιάς και όχι μόνο μου άνοιξε την όρεξη αλλά θυμήθηκα και την μάγισσα μαγείρισσα με τις λαχταριστές της συνταγές που είχε εξαφανιστεί εδώ και καιρό από το Νεραιδοχωριό!
Μην θέλοντας να φανώ εντελώς αδιάκριτη κι απολίτιστη, κίνησα να φύγω αλλά την αμέσως επόμενη στιγμή ένα κοράκι από τα πολλά που στόλιζαν το παράξενο αυτό σπίτι, μου έκανε νόημα να πλησιάσω!



Ήταν το κοράκι - μάντης,γνωστό σε όλη τη χώρα για τις αλάνθαστες μαγικές του προβλέψεις!!!
Προς στιγμή σκέφτηκα να του ζητ'ησω τους τυχερούς αριθμούς του τζόκερ (!) αλλά κρατήθηκα και το ρώτησα τι συμβαίνει με αυτό το σπίτι.
- Κάποιο πρόσωπο αγαπημένο που έχεις καιρό να δεις κατοικεί σ'αυτό το σπίτι ,εδώ και λίγο καιρό! Το βρήκε μεγάλη συμφορά και γι'αυτό απομονώθηκε! Μου απάντησε το κοράκι.
 -Ποιό πρόσωπο είναι αυτό,το ρώτησα περίεργη; Και τι θεσπέσια μυρωδιά είναι αυτή που πλανιέται στον αέρα;
- Μην κάνεις πολλές ερωτήσεις μου είπε βαθυστόχαστα ο φτερωτός μάντης με ύφος περισπούδαστο. Απλά,άνοιξε την πόρτα και μπες μέσα,είσαι ευπρόσδεκτη!
  Δεν ήθελα και πολλά κι έτσι άνοιξα διστακτικά την κεντρική πόρτα του σπιτιού και μπήκα μέσα!
Η μυρωδιά ήταν πιό έντονη εδώ και με οδηγούσε σε ένα από τα χιλιάδες δωμάτια. Υπέθεσα πως ήταν η κουζίνα κι έτσι κατευθύνθηκα προς εκεί!
 Από την πόρτα αναγνώρισα αυτή την τόσο γνώριμη κυρτή πλάτη που πάντα- με μερικές διακοπές ξεσπασμάτων- μας μαγείρευε απίστευτα φαγητά!
Ήταν η αγαπημένη μου μάγισσα-μαγείρισσα!!!!


Μόλις με αντιλήφθηκε,στραβομουτσούνιασε και άρχισε να ωρύεται πως την ξεχάσαμε, πως όλο μόνοι μας μαγειρεύαμε,πως δεν την είχαμε πια ανάγκη γι'αυτο και έφυγε από κοντά μας και ήρθε εδώ στο σπίτι της αδερφής της να ζήσει και να ξεπεράσει τον πόνο και τη συμφορά της ψήνοντας κάθε μα κάθε μέρα από μία πιπερομελιτζανόπιτα που απαλύνει λέει κάθε είδους συμφοράς!!!
Της είπα να αφήσει τα νάζια και τα τερτίπια και αφού μου δώσει πρώτα ένα κομμάτι να φάω από αυτή την τόσο μυρωδάτη πίτα ,να με ακολουθήσει πίσω στο Νεραιδοχωριό.
Αμέσως -μόλις άκουσε το πρώτο κοπλιμέντο για την μαγειρική της,μαλάκωσε και προσφέρθηκε να μου δείξει τη συνταγή,καθώς μόλις είχε αρχίσει να κάνει την γέμιση!

*ΠΙΠΕΡΟΜΕΛΙΤΖΑΝΟΠΙΤΑ*

Σε ένα βαθύ τηγάνι με λίγο λαδάκι,τσιγαρίζεις ένα μεγάλο ξερό κρεμμύδι, 3 πράσινες πιπεριές και δύο μελιτζάνες που ήδη έχεις ψήσει στο φούρνο κι έχεις πάρει τη σάρκα τους


. Έπειτα ρίχνεις και ανακατεύεις 300γρ φέτα, λίγο ξυσμένο κίτρινο τυρί και λίγο ψιλοκομμένο μαιντανό.
Αφού ενωθεί το μίγμα το απλώνεις πάνω στο φύλλο σφολιάτας που έχεις ήδη στρώσει σε ένα ελαφρώς λαδωμένο ταψί.



Την ψήνεις σε προθερμασμένο φούρνο στου; 180ο βαθμούς περίπου , για μισή ώρα.



Φυσικά μόλις ψήθηκε η πίτα, την τσακίσαμε όλη και ταίσαμε και τα καημένα τα κοράκια που ξεροστάλιαζαν τόση ώρα! Η μάγισσα μαγείρισσα ευχαριστημένη για το ενδιαφέρον μου και μετανιωμένη ίσως για τα συνεχή της ξεσπάσματα,επέστρεψε μαζί μου στο Νεραιδοχωριό , όπου την περίμεναν όλα τα μαγικά πλάσματα για να γιορτάσουν μαζί της την Άνοιξη και το Πάσχα!
Φυσικά είστε κι εσείς καλεσμένοι στη γιορτή μας,αλλά για καλό και για κακό φέρτε μαζί και τα φαγητά σας!!!!!!!!

***Υ.Γ. όποιος-όποια επιθυμεί να παρευρεθεί στην πασχαλινή μας νεραιδομαγισσογιορτή στις 24 Απριλίου παρακαλώ να αφήσει ένα σχόλιο από κάτω (και να φαίνεται και το λινκ του)  για να τον συμπεριλάβουμε στον κατάλογο των καλεσμένων!
Οι νεράιδες επίσης επιθυμούν -αν βέβαια το επιθυμείτε κι εσείς - να βάλετε τη σχετική φωτογραφία(από κάτω) στο μπλογκ σας με λινκ εδώ σε αυτή την ανάρτηση!


Ευχαριστώ!

30 σχόλια:

lourdi lourdaki είπε...

ΓΙΟΥΠΙ!!!
ΗΡΘΑ ΠΡΩΤΗ!!!
ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ!!!!
ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΝΑ... ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ... ΛΙΝΚ...
ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ?
ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΙΑ ΝΕΡΑΙΔΟΥΛΑ!!!

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Δεύτερη στη σειρά και αισθάνομαι ήδη τυχερή...

Νατάσα είπε...

Να' μαι και εγώ!!!!!!!!! Τρίτη και καλύτερη..... σιγά μην έλειπα από τη γιορτή!!!!!
Μόνο που και εγώ δεν ξέρω να βάλω το λινκ, εξηγησέ μας πώς το κάνουμε.....
Πολλά φιλιά νεραϊδούλα μου!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Τα κατάφερα και ταξίδεψα πάλι...
Με το καλό η γιορτή!

marilise είπε...

pvpvpvpv πωπωπωπ λιχουδιά τρελλάθηκε η μύτη μου , ΄΄ετρεξα έτρεξα και ακόμη τρέχωωωωωω πριτσ που θα λείπω εγώ απο τα νεραιδοπάσχατα

olga είπε...

είναι πάντα απόλαυση να διαβάζω τις αναρτήσεις σου!
φιλιά!

manousina είπε...

Τυχερά τα κοράκια!!!!
Καλά να περάσετε στην γιορτή.
Καλό Πάσχα να είσαι καλά και να περνάς νεραϊδένια

a pink dreamer είπε...

οκ με τα λινκ! δε χρειαζεται να κανετε εσεις τιποτα! το ανεφερα απλα για οσους δεν εχουν ενεργοποιημενο προφιλ!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Eυτυχώς γιατί κι εγώ αγχώθηκα με το link!!! Να περιμένετε και εμένα!!! Η ιστορία όπως πάντα μαγευτική! Α! ξέχασα!: δεν περνάς και από το τρομακτικό σπίτι που βρέθηκε η Πάτυ και η Αντωνέλα και φοβούνται μοναχούλες τους?!

eirini katsa είπε...

Μια ακόμη,πολύ όμορφη ιστορία !!!!
Να'σαι καλά!!!
Να μας φτιάχνεις τη διάθεσή μας!!!
Φιλιάαα!!!!
:))

Ρεβεκκα είπε...

θελω κ εγω να παρω μερος στην γιορτη...φιλια νεραιδενια μου....

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

Με μαγικά έκλεψα ένα κομμάτι μεγάλο από τη μαγική πιπερομελιτζανόπιτα που με τη μαγική μυρωδιά της με έκανε να μου τρέχουν τα σάλια... Απλά μαγική! ;-)

Στην γιορτή μέτρα με και μένα, φυσικά!

Maria είπε...

όμορφη ιστορία γεμάτη μυρωδιές και γεύσεις!!!!!!!!!η πιπερομελιτζανόπιτα άπαιχτη!!!!όσες μαζευτείτε καλά να περάσατε κρατήστε και σε μένα καμιά μπουκιτσα!!!την αγάπη μου!!

Unknown είπε...

Μα δεν την χάνω με τίποτα αυτή την γιορτή!!!! Μέσα κι εγώ

Katerina Galati είπε...

Πολύ όμορφη η ιστορία (όπως πάντα :)) αλλά και η πίτα φαίνεται ξεχωριστή και φαντάζομαι πεντανόστιμη!! Για τη γιορτή είμαι μέσαααα :)
Φιλιά Ελένη μου.

Lefkothea είπε...

κι εγω εχω ενα προβληματακι με την αναρτηση της φωτογραφιας!!!Θα ηθελα οδηγιες!!!Μια τοσο ομορφη ιστοριουλα..πως να μην σε βαλω εκει στο πλαι να σε βλεπω καθε μερα να θυμαμαι τα παραμυθακια σου και να χαλαρωνω??

Lefkothea είπε...

τελικα τα καταφερα!!!!!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Στη γιορτή σας θα σας καμαρώνω, θα βαρώ το ντέφι και θα προσέχω τα φαγητά...

Unknown είπε...

Λοιπόν τι να σου πω..εμένα οι μελιτζάνες δεν μου αρέσουν αλλά μετά ένα τόσο ωραίο παραμύθι σου υπόσχομαι θα τις φάω...Τι γιορτή θα γίνει στις 24???

apinkdreamer είπε...

πασχαλινη γιορτη ευα μου στη νεραιδοχωρα!!!!

Ειρηνη Σ είπε...

αχ !!!τι μυρωδια ειναι αυτη???? μεχρι εδω ηρθε !!!!
οι μελιτζανες η αδυναμια μου (παχος μου ηθελα να πω) θα την φτιαξω και εγω το Πασχα
δεν το συζητω οτι θα λαβω μερος στην νεραιδογιορτη ...τι νεραιδογιαγια θα ειμουν διαφορετικα????

Magda^_^ είπε...

Hey you! ΤΑ πάντα εδώ είναι θεικά! Ειδικά η πίτααα!
Κέρδισες κάτιτις στο giveaway μου! Πέερνα να το παραλάβεις¨:)))))

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλημέρα και καλό Σ/Κ! Έβαλα την φωτογραφία-πρόσκληση για το Πάσχα στη Νεραιδοχώρα, στο blog μου!
Γράψε μου πάλι τη διεύθυνσή σου-μου πέταξαν τον φάκελλο, έλεος!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΝΕΡΑΙΔΑ!!!
ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

magda είπε...

Σ ευχαριστώ για την επίσκεψη σου στο blog και για τις ευχούλες σου !!!
Βρίσκομαι σ ένα πολύ ευχάριστο χώρο, με νεράιδες, ιστοριούλες πρωτότυπες, νόστιμες συνταγές !!!
Σου εύχομαι Καλό Πάσχα !!!
Κρίμα που δεν θα είμαι εδώ, θα επιστρέψω την Κυριακή του Θωμά.
Ως τότε πολλά φιλιά

Pansofix είπε...

ό,τι έχει σχέση με μελιτζάνα το λατρεύω...τη λαχτάρισα αυτή την πίτα!!!

effie... είπε...

ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια να σου ευχηθώ κι εγώ με την σειρά μου καλό Πάσχα όπου κι να βρεθείς :-)

greekwitch είπε...

Πινεις τσαι ηδη καθε μερα? Τι καλα!! Η επομενη εβδομαδα θα ειναι καπως μεγαλυτερη προκληση ελπιζω να λαβεις μερος γιατι χρειαζομαι στηριξη!
Παρεπιπτοντως η πιτα αυτη φαινεται φανταστικη και ταυτοχρονα πολυ υγιεινη. Μονο κατω φυλλο και πολλα λαχανικα! Θα την φτιαξω οπωσδηποτε.
Για αλλη μια φορα να σου πω οτι θα επρεπε να γραφεις παραμυθια. Ο προλογος ηταν πραγματικα νεραιδομαγισσενιος!
Καλο σου Σαββατοκυριακο και πολλα φιλακια!

Happy Kathy είπε...

Teleia teleia teleia teleiaaaa idea!!!Dustuxws den tha eimai konta se upologisth ekeines tis meres alla tha ta dw ola metaaaaa!!!Kala na perasete koritsiaaaaaa!!! :-)))

mirsini's creations είπε...

Αχ! Θελω κι εγω να ειμαι στην Πασχαλινη νεραιδομαγισσογιορτη !! Προλαβα νομιζω ε; Πω! πω! αυτη η πιπερομελιτζανοπιτα φαινεται πολυ νοστιμη !!! Τρελαινομαι για τα παραμυθια της νεραιδοχωρας! Εκτος απο την καταπληκτικη αφηγηση εχεις και πολυ χιουμορ !! Ειδικα εκει με το τζοκερ ξεκαρδιστικα !! :D Φιλακια πολλα! :o)