Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

I design for Cherry Nest! - August 1st project

 Ως νέο μέλος της σχεδιαστικής ομάδας του Cherry Nest ξεκίνησα το πρώτο μου project γι'αυτό το μήνα έχοντας κάποιο άγχος στην αρχή για να είμαι ειλικρινής!
Μόλις όμως είδα τα υλικά που μου έστειλε η Ελίνα το άγχος εξαφανίστηκε και η έμπνευση και η δημιουργικότητα πήραν την πρωτιά!
Tα απίθανα χαρτιά της με τα πολύχρωμα κι ευφάνταστα μοτίβα με έκαναν για αρχή να δημιουργήσω έναν πίνακα μικτής τεχνικής με κολάζ σε ακουαρέλα!



mixed media painting & collage on acquarelle paper

* Eδώ χρησιμοποίησα τα εξής υλικά από το Cherry Nest:
μπάνερ σημαιάκια χαρούμενα για τις στέγες των σπιτιών, πράσινο πουά για το λόφο,

Βλέποντας τα απομεινάρια των χαρτιών που χρησιμοποίησα αλλά και αυτά που είχα αφήσει άθικτα,δεν άντεξα κι έφτιαξα και μία σελίδα ημερολογίου τέχνης (art journal page) μέσα στο  moleskine μου!



art journal page


*Tα χαρτιά που χρησιμοποίησα εδώ από το Cherry Nest είναι:
Πράσινο πουά, πορτοκαλί πουά, πορτοκαλί μοντέρνο, τυρκουάζ πουά, μικρό pied de poule, και το ρολόι από το setVeramanKafe1.

Δείτε και στο μπλογκ του Cherry Nest τη σχετική ανάρτηση με τα πρότζεκτς του μήνα!!!

************
Σε λίγες μέρες ετοιμάζω μία μεγάαααλη έκπληξη για όλες τις δημιουργικές αναγνώστριες!!!!
Να έχετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!



8 σχόλια:

Aliki είπε...

απίθανα και τα δύο!είσαι έμπνευση για όλες μας!

Katerina είπε...

Πόσο χαίρομαι που είσαι στη σχεδιαστική ομάδα του Cherry Nest!
Μπράβο νεραιδένια μου!
Υπέροχα και τα δυο! Το πινακάκι είναι τέλειο και με ενθουσιάσαν τα λέλουδα στο art journal!
Φιλιά πολλά!

eudokia είπε...

καταπληκτικο!δεν την ξερω καθολου την τεχνικη αλλα φαινεται πανεμορφο!!

Cherry Nest είπε...

Είναι τέλειες οι δημιουργίες σου!! Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είσαι στην ομάδα μας!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΟΖ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!!!!!
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

πανέμορφο..Έμαθες αν η Ρεβλεκα πήρε το ημερολόγιο; δεν μου τηλεφώνησε..ανησυχώ μη χάθηκε..

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ....ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!

NANTIA είπε...

Ελένη μου, νομίζω ότι αυτό το καλοκαίρι είναι ιδιαίτερα δημιουργικό και παραγωγικό για σένα! Πόσα πράγματα έχεις κάνει!!! Πολύ σε χαίρομαι για την τόση δραστηριότητά σου!!!
Πολλά φιλιά!