Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Shine your light and a big thank you!!!!


Ευχαριστώ πολύ πολύ όλες τις φίλες για την ανταπόκριση τους στα kits που δημιούργησα και μπορείτε να δείτε στην προηγούμενη ανάρτηση!!!
Εύχομαι και τα υλικά αλλά και το on line μάθημα σχετικά με το πως να φτιάξετε τους 4 πίνακες μου, να σας ικανοποιήσει!!!!
Υπενθυμίζω πως μπορείτε να τα βρείτε εδώ καθώς και με μήνυμα στο μέιλ μου:
eltsamp@windowslive.com

Τhanks so much for your great response to my new mixed media art kits !I hope that the supplies and the on line instructions will satisfy you a lot!
You can still find the kits here or you can e mail me:eltsamp@windowslive.com
Thank you!

Φιλιά και σας ευχαριστώ πολύ!!!

8 σχόλια:

maya =^o^= είπε...

οι ιδέες σου,τα έργα σου,όλα είναι απίθανα!!φυσικό είναι να έχουν μεγάλη ανταπόκριση!!i <3 your art!!!!!!!!!!

Φιλία είπε...

Ασφαλώς και είχαν ανταπόκριση... και ποιος δε θάθελε να μιμηθεί την τέχνη σου....
Φιλιά πολλά

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Εγώ που δεν το έχω;;;; ομως μου αρέσει να τα καμαρώνω.... γιατί ειναι πολύ όμορφα....φιλια,,,

Mania είπε...

Και εγώ δεν το εχω αλλά σας ζηλεύω!! Καλό βράδυ και φιλάκια!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Γλυκιά μου τι κάνεις; τί όμορφες εικόνες, τι χαρούμενα σχεδια κα χρώματα..

marilise είπε...

Έχεις κάτι να λαβαινεις στο σπίτι μου σε περιμένω λατρεμενη μου

Marie-Anne είπε...

Είναι όλα υπέροχα !! Καλό ξημέρωμα !!!

Ανώνυμος είπε...

I love your "shine a light" piece of art....really beautiful and meaningful as well. Thank you for your kind comments on my blog....I am sorry about the loss of your Grandma, that is never easy....My Grandma passed away in 1995, but still I think of her so so often. It is sad and painful to lose those we love so much, and have had a big impact on our lives, but thankfully we have memories to revisit. Hugs to you Pink Dreamer.... with love Rena maybe you can do a piece of your beautiful art in memory of your Grandma?