Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!!!


Καλή εβδομάδα και χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!!!
Η ανταπόκριση σας στον διαγωνισμό για τη γιορτή της μητέρας ήταν τόσο συγκινητική~!
Οι ευχές σας-ευχές καρδιάς- ήταν από τα ωραιότερα σχόλια που έχω διαβάσει ποτέ μου!!!
Σας ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
Μακάρι να μπορούσα να δώσω δώρα σε όλες τις συμμετέχουσες!
Μα το μαγικό μου καπέλο αποφάσισε - μετά απο κλήρωση- πως η τυχερή είναι....

....

......η Ιωάννα!!!!!
Συγχαρητήρια Ιωάννα μου!!! Στείλε μου με μέιλ τα στοιχεία σου για να λάβεις το δωράκι σου!!!!

Και μη ξεχνάτε τον δημιουργικό διαγωνισμό του Μαίου που συνεχίζεται!!!

13 σχόλια:

Taelia88 είπε...

Πολλά συγχαρητήρια στην τυχερή! Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες! Φιλιά μαγισσούλα!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Την τυχερούλα!!!!

Kiki Aposeki είπε...

Πραγματικά τυχερή η Ιωάννα!!! Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!!! Φιλιά Ελενίτσα μου!!!

Fanypap είπε...

Συγχαρητήρια Ιωάννα μου τυχερούλα!!!Απίθανο δωράκι κέρδισες από την γλυκειά μας Νεραϊδομαγισσούλα μαμά!!!Χρόνια πολλά Νεραϊδομαγισσούλα μαμά!!! Πέρνα από το Μπλόγκ μου να πάρεις τα λουλούδια σου για τον διαγωνισμό του μήνα Μαϊου!!! όλα για σένα!!!φιλάκια.

Fanypap είπε...

http://fanypap.blogspot.com/2012/05/blog-post_13.html εδώ είναι η ανάρτησή μου για τον διαγωνισμό σου γλυκούλα μου!!

Ioanna K. είπε...

ας πω τα ευχαριστώ μου και από εδώ! είμαι ΤΟΟΟΟΟΟΣΟ τυχερή!!!είσαι μακράν η αγαπημένη μου δημιουργός κοσμημάτων!!χαζεύω τη σελίδα σου στο etsy συνέχεια! ^^ (κορίτσιααα ζήλια, ψώρα, ζήλια, ψώρα!!)
--->5χρονο...

Στέλνω ΑΜΕΣΩΣ τα στοιχεία μου!!

Giota Exairetico είπε...

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!!!Συγχαρητήρια στην τυχερή!!!Καλό βράδυ!

SPYRIDOULA είπε...

Συγχαρητήρια στην τυχερή και σε εσένα για την τόσο όμορφη κίνηση σου!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

jenny είπε...

Τι όμορφα πραγματάκια που φτιάχνεις! Μπράβο σου καλώς σε βρήκα.

greekwitch είπε...

Χρονια σου πολλα κι εσενα. Θα γραψω οπωσδηποτε για καθαρισμο απο την αρνητικοτητα, γιατι η εκλειψη μας εχει ηδη βαρεσει κατακεφαλα.
Καλη βδομαδα και δημιουργικη νεραιδομαγισσουλα!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Χρόνια πολλά στις μανούλες!

Και σε εσένα μπράβο για τους διαγωνισμούς σου που στήνεις κάθε τόσο και για τις όμορφες δημιουργίες σου!

Καλημερένια!

vailie είπε...

Συγχαρητηρια!!!φιλια πολλα!

maya =^o^= είπε...

χρόνια πολλά και όλα όμορφα και γλυκά!!!!