Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Free your inspiration!- δημιουργικός διαγωνισμός Ιουλίου-οι δημιουργίες και η νικήτρια!!!


Καλό μήνα! Το θέμα μας για τον Ιούλιο ήταν ελεύθερο μιας και ο δημιουργικός αυτό διαγωνισμός έκλεισε τον 1 του χρόνο!
Οι συμμετοχές ήταν οι εξής:

1. Φανή- πίνακας



2. Μαρία - κουτί


 3. Μαρία  -διακοσμητικό



4. μπλεγμένο κουβάρι -αυτοκινητόδρομος πάτσγουορκ



5. Λένα  -σκουλαρίκια


6. Ειρήνη - βραχιόλι




7. Διονυσία - στεφάνι



8. Ρένα  -κουμπαράς



9. Σοφία -  κολιέ




10.Helene - βραχιόλι

11.Αλιόνα - κολιέ



12. Marie-Anne - φωτογραφία


13. Marilise - φωτογραφία


14. χρυσομέλισσες - κέντημα




15. Maya -σκουλαρίκια




16. ονειρόκοσμος - μενταγιόν



17. a pink dreamer - εικονογραφημένα βραχιόλια




και μετά από ηλεκτρονική κλήρωση η τυχερή που κερδίζει δωροεπιταγή αξίας 20$ (20 δολαρίων) από το μαγικό νεραιδένιο μαγαζάκι είναι...
 το νούμερο 12, η Marie - Anne!!!!!!


Συγχαρητήρια!!!!!Περιμένω τα στοιχεία σου στο μέιλ μου και την επιλογή σου!!!!

Για όλες εσάς οι εκπτώσεις 20%  ακόμη συνεχίζονται για όλο τον μήνα Αύγουστο!

Αυτό το μήνα δεν θα έχω διαγωνισμό καθώς κάποια στιγμή ακόμα και οι νεραιδομάγισσες πρέπει να ξεκουράζονται!
Ποιός ξέρει όμως;;;
ίσως κάποια στιγμή,σύντομα,αργότερα ή και πιο αργά ,σε ανύποπτη στιγμή κάτι να σκαρφιστώ πάλι!
Κάτι που θα έχει όπως πάντα έμπνευση,δημιουργία,χαρά και κυρίως επικοινωνία ανάμεσα μας!
Πολλά φιλιά,καλή ξεκούραση,πολλά μπανάκια και πάνω από όλα πίστη και αισιοδοξία!!!!

Υ.Γ. Εδώ θα είμαι,δεν πάω πουθενά...απλά θα κρυφτώ για λίγο στην Ονειροχώρα μου παρέα με τα ξωτικά μου,το γατούλι μου,τις φίλες μου,τις δημιουργίες μου και τους ανθρώπους που με κάνουν και αισθάνομαι καλά....

LOVE, PEACE & LIGHT




























6 σχόλια:

Marie-Anne είπε...

Ουάου !!!!! Δεν το πιστεύω ! Επί τέλους κάτι καλό κι ευχάριστο, μετά τις φωτιές και τις κλεψιές που με στεναχώρησαν τόσο.
Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου !
Σου στέλνω email.
Φιλάκια

Taelia88 είπε...

Συγχαρητήρια στην νικήτρια!! Όλες οι δημιουργίες ήταν τέλειες!! Μπράβο σε όλες όσες συμμετείχαν στον διαγωνισμό!! Καλό μήνα Μαγισσούλα!!

Fanypap είπε...

Συγχαρητήρια Μαρί-ανν!!!Πάντα τυχερή!!Σ'ευχαριστούμε πολύ Νεραϊδομαγισσούλα μας!!Ε! ναι χρειάζεσαι κι εσύ λίγη ξεκούραση!!Να περάσεις υπέροχα!!!!Θα σε περιμένουμε πίσω μόλις γεμίσεις τις νεραϊδομπαταρίες σου!!!Φιλάκια σε όλους σας, καλό μήνα!!!

Pinelia είπε...

Συγχαρητήρια Marie - Anne!Έτσι, για να αλλάξει το σκηνικό και να σου τυχαίνουν μόνο καλά και αισιόδοξα πράγματα!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Συγχαρητήρια και στην τυχερή και σε σένα που διοργάνωσες τον διαγωνισμό για άλλη μια φορά!!! Καλή ξεκούραση νεραϊδένια!!!

maya =^o^= είπε...

μπράβο στην τυχερούλα!!!αχ πόσο πολύ αγαπάω τα κοσμήματά σου!!!!!!!!!