Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 28 Απριλίου 2013

handmade art party & bazaar 4 by a Pink Dreamer!!!

...και ενώ οι κουκλίτσες μου φτιάχνουν συνεχώς κοσμήματα, η τεράστια γάτα μου η Σεσίρα τρώει ασταμάτητα, τα κολοκυθοκόριτσα μου κουτσομπολεύουν διαρκώς, τα χειροποίητα κουτάκια μου περιμένουν ανοικτά να δεχτούν μέσα τους μαγικούς θησαυρούς, τα χειροποίητα μου ημερολόγια αναμένουν ανυπόμονα να γεμίσουν τις σελίδες τους,οι πασχαλινές λαμπάδες μου ανυπομονούν να ανάψουν με το Άγιο φως, οι ανοιξιάτικες πολύχρωμες μου τσάντες αδημονούν να κρεμαστούν σε ντελικάτους ώμους......εγώ....τι να κάνω;;;
Απλά,ανοίγω την πόρτα της Νεραϊδοχώρας μου,για μια ακόμη φορά σε φίλους,γνωστούς και αγαπητούς για μία όμορφη ανοιξιάτικη μέρα ,καλλιτεχνικά και φιλικά υποσχόμενη με καφεδάκι,σπιτικά κουλουράκια ζυμωμένα και πλασμένα από άτακτα ξωτικά, muffins φτιαγμένα από το αγαπημένο μου αερικό και νεραϊδένια καραμελωμένα μηλαράκια για τα μικρά παιδάκια ♥
Σας περιμένω ♥ Σάββατο 27 του Απρίλη από τις 11 το πρωί ως τις 7 το απόγευμα ♥
Για πληροφορίες και οδηγίες προσέλευσης στείλτε μου πρ.μην. (όλο και κάποιο νεραϊδάκι θα βρεθεί να απαντήσει!)
Σάββατο 27 Απριλίου από τις 11 πμ-7 μμ




Και το art party έγινε με μεγάλη επιτυχια!!!!
Ευχαριστώ πολύ,πολύ όλες και όλους τους φίλους που ήρθαν και με τίμησαν!!!
Περάσαμε όμορφα με πολύ γέλιο,κουβεντούλα,γλυκάκια,καφεδάκι και μπόλικη τέχνη!!!!!













LOVE,PEACE & LIGHT,



1 σχόλιο:

Makis Del είπε...

Αααααα Πασχαλινή διάθεση βλέω με πολύ όμορφες δημιουργίες και ομορφα χαμόγελα βεβαιως βεβαιως ! Και όπως πάντα γεμάτη νέες ιδέες βρε pinκ μου... Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα καλή μου...Με υγεια...