Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Agendas/journals 2012- Ημερολόγια/ατζέντες 2012-Paper Dolls laminated Bookmarks/Χειροποίητοι σελιδοδείκτες κούκλες-Mixed media wooden boxes/κουτάκια ζωγραφισμένα με μικτές τεχνικές!




agendas/journals 2012

Αυτές τις μέρες ετοιμάζω την έκθεση/μπαζάρ για τον επόμενο μήνα μαζί με τις φίλες μου Fiorella και Kalli και όπως βλέπετε 
οι δημιουργίες είναι στο φόρτε τους!!!

paper dolls bookmarks


wooden box

wooden box

jewelry case

wooden box

***All the above items are available on etsy!

Θα χαρώ πολύ να σας δω τον επόμενο μήνα στην έκθεση μου όσες από σας μένετε στο νησί μου!!!

***********


My little wizzard chose the lucky winner of my art doll!!!
It is....
....
...........
the number

45!!!

Thanks so much all of you!!!!


28 σχόλια:

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Πανέμορφα μα ιδιαίτερα μου άρεσε ο καθρέπτης με το συρταράκι..

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Σαν βιβλιοφάγος που είμαι, ξετρελάθηκα με τους σελιδοδείκτες αλλά και με όλες τις δημιουργίες! Καλή επιτυχία στο μπαζάρ που ετοιμάζετε και συγχαρητήρια στην τυχερή!!

Unknown είπε...

Το ένα καλύτερο απο τ'άλλο!!! Ευχομαι τα καλυτερότερα για την έκθεση!!!!

KaPaworld είπε...

Καλή σου επιτυχία...θα την έχεις στα σίγουρα!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Πανέμορφες οι δημιουργίες σου!!!!Θα γίνει μια φοβερή έκθεση!!!!!!!!!Καλή επιτυχία!!!!!

mia είπε...

Όμορφες ..ευαίσθητες... ρομαντικές δημιουργίες.....καλή επιτυχία...και υγεία...καλησπέρα

Magdalene B. είπε...

ONEIREMENA PRAMATAKIA!MPRABO!

Rock n' Rolla είπε...

πολυ ομορφα τα πραγματακια σου!!οντως παραμυθενια!! μπραβο σου!! :-))

Unknown είπε...

οι σελιδοδείκτες ειναι μικρα εργα τεχνης..χιλια μπραβο σου

Ανώνυμος είπε...

Το ένα πιο όμορφο από το άλλο!!! Τα κουτιά φανταστικά αλλά οι σελιδοδείκτες όλα τα λεφτά!!!

Katerina είπε...

Νεραιδένια μου ότι και να φτιάξεις είναι μαγικό! Του δίνεις λίγη από τη λάμψη σου!
Φιλιά

NANTIA είπε...

Τι όμορφα νεραϊδένια χρώματα! Πολύ γλυκές όλες οι δημιουργίες!
Ελένη μου, καλή επιτυχία στην έκθεση!
Φιλιά!

Sophie είπε...

Πανέμορφες όλες οι δημιουργίες αλλά εγώ ξεχώρισα πιο πολύ τα κουτάκια,υπέροχα!!!!Φιλάκια!!!Καλημέρα!!!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Τί όμορφα!! Σ' ευχαριστώ πολύ για το δωράκι σου!! Καλή επιτυχία με την έκθεση και καλό κουράγιο με την προετοιμασία ;)

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Ξέχασα να σου γράψω οτι μου άρεσαν πάρα πολύ οι σελιδοδείκτες σου :))

el.mar είπε...

Ωραίοι οι σελιδοδείκτες σου...τα κουτάκια όνειρο!!!!!!!
Με το καλό λοιπόν στην έκθεση!!!
Φιλιά!!!!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! είπε...

Πολύ ωραία όλα και κυρίως η θήκη για τα κοσμήματα με τον καθρέπτη!

Νίκη είπε...

Νεράιδα μου όλα είναι πανέμορφα, αλλά οι σελιδοδείκτες το κάτι άλλο!!
Φιλιά!

Onirokosmos είπε...

Είμαι σίγουρη ότι η έκθεσή σου θα...σκίσει!! Κρίμα που είμαι μακρυά και περιορίζομαι στο να τα χαρώ μόνο μέσα από τις φωτογραφίες σου. Καλή επιτυχία!!!

Kiki Aposeki είπε...

Τι ομορφιές είναι πάλι αυτές!!! Είμαι 100/100 σίγουρη ότι η έκθεση δεν θα έχει προηγούμενο!!! Καλή δύναμη σου εύχομαι και σου στέλνω τα φιλιά μου!!!

χρυσάνθη είπε...

Οι σελιδοδείκτες μαγικές!!!!!!!!!!!Οι ατζέντες μαγικές !!!Τα κουτάκια μαγικά!!!!
Είσαι μια μεγάλη νεραιδομάγισσα!!!Φιλάκια!

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Πανέμορφες και νεραιδένιες οι δημιουργίες σου!Καλή επιτυχία σου εύχομαι!

mirsini's creations είπε...

Τι τέλειοι σελιδοδείκτες και ατζέντες είναι αυτές!!!!!!!! Τα ξύλινα κουτιά είναι φανταστικά και το ίδιο και η θήκη κοσμημάτων με τον καθρέφτη!!!!!! Έυχομαι να έχεις μεγάλη επιτυχία!!!!! Φιλάκια!! :ο))

EFI είπε...

Όλα είναι πανέμορφα, αλλά οι σελιδοδείκτες είναι μέσα στην καρδιά μου! Του χρόνου στην Μαρία μου θα προσπαθήσω να φτιάξω κανέναν όπως τους φτιάχνεις με τον μοναδικό σου τρόπο Ελένη μου! φιλάκια

maya =^o^= είπε...

πόσο πολύ μου αρέσει η δουλειά σου....είσαι τόσο ταλαντούχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fanypap είπε...

Τέλεια όλα! φιλάκια.

Fanypap είπε...

Καλή επιτυχία στην έκθεσή σου!!!

Ανώνυμος είπε...

ΛΑΤΡΕΨΑ ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΕΣ!ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΑΟΥΛΑΚΙ!ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!ΘΑ ΣΚΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ!
ΦΙΛΙΑ Χ 2 ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΙΡΛΟΥ!