Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

New Art Bags and Fairytale Jewelry!

This post and these creations are dedicated to my lovely friend Eriko who is among the people that i care more in my life!

tea at the fairy house
tea under the magic mushroom
metal cuff art illustrated bracelet


unique

You light up my days
The Supergirl
The Goddess in You


**********

All the above and many many more fairywitch creations are available in a pink dreamer's shop!!!!

Have a wonderful rest of the week!!!!

*******

a pink dreamer
(who is so happy now because Rosina -the kitten- was lost and found magically after 8 days!!!!)





10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

truly out of a fairytale!

Rock n' Rolla είπε...

ολα ειναι ομορφα!ολα!αλλα οι κρικοι ειναι απιστευτοι!!!εχω μια δυναμια στα παραμυθια!!τι να κανουμε!φιλακια!!:-)))

Taelia88 είπε...

Υπέροχα όλα!!! Λάτρεψα την "The Goddess in You"! Απίστευτα όμορφη τσάντα!! Χαίρομαι που βρέθηκε το γατάκι! :)
Φιλιά!!

Ανώνυμος είπε...

πανέμορφα κι ονειρεμένα!!! όλα!!Πολλά φιλιά!!!

Madlen είπε...

Πολύ όμορφα όλα σου pink!!
Καλό παραμυθένιο καλοκαίρι!!

maya =^o^= είπε...

αχχχχ τι όμορφα που είναι όλα!!!!τι πρωτότυπο ε;;χαχαχαχα!!!!!!! :PPPP το βραχιόλι είναι το πιο αγαπημένο μου!!χαίρομαι πάρα πολύ που έχω κι εγώ ένα δικόσου βραχιόλι σε αυτό το στυλ!!!!

Fanypap είπε...

Φανταστικά τα κοσμηματάκια σου Νεραϊδομαγισσούλα μου!!!Ειδικά αυτό με το τσαγιερό, μ'έχει τρελάνει!!!μπράβο σου γλυκιά μου!!!φιλάκια σε όλους σας, να περνάτε καλά!!!

Mania είπε...

Υπέροχα τα κοσμήματά σου!! Σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου!!

Φιλία είπε...

Καλά, τα σκουλαρίκια είναι τρέλα... και οι τσάντες μοναδικές!
Αλλά, το βραχιόλι με ξετρέλανε!!!!
Φιλάκια πολλά

mirsini's creations είπε...

Αγαπημένη νεραιδομάγισσα καλημέρα !!! Τέλεια τα νεραιδοσκουλαρίκια...πολύ όμορφα..το ίδιο και οι τσάντες !!!
Πολύ χάρηκα που βρήκες τη Ροζίνα !!! Καλό σ/κ ! :ο)