Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Χαρούμενα Ξόρκια -Για το περιοδικό Paintbox mag τεύχος Σεπτεμβρίου!

Καλό Φθινόπωρο να έχουμε γεμάτο αισιοδοξία και χαρά~
Και για να σας βοηθήσω σε αυτό-μιας και όπως ξέρετε είμαι μία άξια νεραιδομάγισσα-σας παραπέμπω στο ποικίλης ύλης και καλλιτεχνικό  περιοδικό  Paintbox mag και στη μηνιαία μου στήλη "ιστορίες και δημιουργίες από τη Νεραϊδοχώρα" όπου μπορείτε να κατεβάσετε και να διαβάστε αλλά και να εφαρμόσετε μικρά κολπάκια για να φέρουν στο σπιτικό σας χαρά~







LOVE,PEACE & LIGHT,


8 σχόλια:

wild rose είπε...

Μου αρέσουν οι νεράιδες και τα υπέροχα μυστικά τους!!Να είσαι καλά που τα μοιράστηκες μαζί μας!

Taelia88 είπε...

Πολύ ωραίο άρθρο Μαγισσούλα!!
Δυστυχώς δεν μπορώ να πατήσω στους συνδέσμους για το περιοδικό, δεν ξέρω γιατί, ενώ μου τα εμφανίζει κανονικά σαν συνδέσμους..
Καλό σ/κο να έχεις, και πάντα τόσο όμορφα να συμμετέχεις παντού!!
Φιλάκια!!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Νεραϊδάκι κι εγώ αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα με την Tina Pippo.

Καλό σου βραδάκι!

purpleleath είπε...

Να είσαι πάντα καλά!!! Τρέχω να διαβάσω!!! Φιλάκια πολλά

Elena είπε...

Καλημέρα γλυκιά μου και καλή εβδομάδα! Έλα μια βόλτα από το σπιτάκι μου για να πάρεις τα βραβεία σου! Πολλά φιλάκια! :-)

Φιλία είπε...

Ευχαριστούμε, Μεραϊδομαγισσούλα μου,
Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα
Φιλιά

Sofia είπε...

Μου αρέσουν πολύ οι δημιουργίες σου και η αγάπη σου για τις μαγισσούλες!Όταν μπορέσεις έλα μια βόλτα από το σπιτάκι μου να πάρεις ένα βραβειάκι! Πολλά φιλούθκια :)

SPYRIDOULA είπε...

Ευχαριστούμε πολύ!Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα και καλό φθινόπωρο!