Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Ήταν κάποτε ένα μαγικό καπέλο...κι ένα σουφλέ με μπρόκολα!!!


Η ιστορία που θα σας διηγηθώ είναι πέρα για πέρα αληθινή...
Το μαγικό μου καπέλο όλοι λίγο πολύ το ξέρετε. Μέσα απο τις κατά καιρούς ιστορίες και περιπέτειες μου το γνωρίσατε, το αγαπήσατε ή και το αντιπαθήσατε! Δεν είναι άγνωστο το γεγονός ότι πολλές φορές μου έσπαγε τα νεύρα με τις ιδιοτροπίες,τις ζήλιες και παραξενιές του!
Να εδώ σε μία παλιότερη φωτογραφία ήθελε σώνει και καλά να ντυθεί στα ροζ και να φωτογραφηθεί!
                                                                           

Μία μέρα λοιπόν που είχα καλεσμένους δύο πολύ σημαντικές προσωπικότητες του νεραιδομαγικού βασίλειου όπου ζω και κατοικώ, αποφάσισε να μου κάνει τη ζωή κόλαση!
Σκόπευα να κάνω σουφλέ με μπρόκολα - μία από τις απίθανες σπεσιαλιτέ μου!
Το έστειλα λοιπόν στο Μαγικό Κολοκυθοχωριό δίπλα να φέρει φρέσκα,τρυφερά μπρόκολα.


Η ώρα περνούσε όμως,και το μαγικό καπέλο...άφαντο!
Έστειλα την ταχυδρομική μου κουκουβάγια

  -τι υπάκουο πτηνό κι αυτό!- να το βρει και να το φέρει πίσω γρήγορα,διότι σε λίγη ώρα θα κατέφταναν οι καλεσμένοι μου και ήθελα να κάνω εντύπωση!
Η κουκουβάγια επέστρεψε αργότερα άπραγη!
Το μαγικό καπέλο είχε εξαφανιστεί!
Και τώρα; Πώς θα υποδεχόμουν τους επίτιμους καλεσμένους μου; Όύτε σουφλέ υπήρχε , ούτε και καπέλο να φορέσω!
Τι συμφορά με βρήκε! σκέφτηκα η άμοιρη!
Η κουκουβάγια μου,βλέποντας με έτσι αναστατωμένη με λυπήθηκε και πετάχτηκε ξανά στο Κολοκυθοχωριό για να μου φέρει η ίδια τα μπρόκολα.
Αλλά καπέλο; τι θα γινόμουν τώρα; Ένα ρεζίλι!!!!
Μάγισσα και Νεραιδομάγισσα χωρίς καπέλο; Ανεπίτρεπτο!
Τέλος πάντων να μη σας τρελαίνω κι εσάς με τον πόνο μου, μετά από λίγο και αφού το πιστό μου πτηνό μου έφερε τα μπρόκολα και τα έβρασα λίγο, με το μυαλό μου στο αγαπημένο μου καπέλο,βάλθηκα να φτιάχνω το ξακουστό μου,
                                         ΣΟΥΦΛΕ ΜΕ ΜΠΡΟΚΟΛΑ

Σε ένα ορθογώνιο , λαδωμένο ταψάκι άπλωσα ένα φύλλο σφολιάτας ήδη ζυμωμένη από αριστοτέχνισσες νεράιδες.


Σε ένα βαθύ τηγάνι, τσιγάρισα σε ελαιόλαδο (από τη φίλη μου την ελιά που κατοικοεδρεύει στην αυλή μου εδώ και 70 χρόνια) 1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο.
Πρόσθεσα τα λίγο βρασμένα μπρόκολα,λίγο ψιλοκομμένο μαιντανό ,300γρ. θρυμματισμένη φέτα και 150 γρ κίτρινο τυρί που λιώνει (με ξόρκι ή με αύξηση της θερμοκρασίας).
Ανακάτεψα λίγο το μίγμα μου και το άπλωσα μόλις κρύωσε λίγο πάνω στη σφολιάτα .


Στο μεταξύ είχα βάλει τον μαθητευόμενο μου μάγο να φτιάχνει μπεσαμέλ για να μη τεμπελιάζει!


Άπλωσα λοιπόν και τη μπεσαμέλ πάνω από το μίγμα/τάρτα και το έψησα για μισή ώρα στους 180 βαθμούς.


O πύργος μοσχομύρισε μέσα σε λίγη ώρα ενώ εγώ τρωγόμουν από αγωνία για το καπέλο μου!
Και ξαφνικά ακούω κουδούνι! Έτρεξα γρήγορα να ανοίξω την πόρτα και...έμεινα εμβρόντητη!!!


Στο κατώφλι μου στεκόταν ένα άλλο πανέμορφο ,μαγικό, ροζ καπέλο!
'Αναυδη το άκουσα να μου εξηγεί πως δεν πρέπει άλλο να ανησυχώ καθώς ερωτεύτηκαν με το μαγικό μου καπέλο και αποφάσισαν να ζήσουν μαζί !!!!Το ίδιο δεν τόλμησε να έρθει να μου το πει, φοβούμενο την οργή μου(!)
- Κι εγώ;;; Τι θα απογίνω τώρα;;; ρώτησα την αυθάδικη ροζ καπελίνα.
- Μην ανησυχείς,σε λίγο θα εμφανιστεί στον πύργο σου ένα νέο,ολοκαίνουριο μαγικό καπέλο με μεγαλύτερες και απίστευτες μαγικές δυνάμεις!!!μου αποκρίθηκε.
Τι να πω κι εγώ...η άμοιρη νεραϊδομάγισσα που είχα μπλέξει για άλλη μία φορά με τρελούς!
Της έκλεισα την πόρτα κατάμουτρα (σαν κακιά πεθερά) και πήγα στην κουζίνα μου να βγάλω από το φούρνο το σουφλέ/τάρτα.
Και πάνω στο πάτωμα τι να δω;;;
Ένα,πράγματι ολοκαίνουριο και απίστευτα όμορφο -και ελπίζω υπάκουο- μαγικό μοβ καπέλο!


Αφού χαιρετιστήκαμε και είπαμε τα βασικά, ήρθε υπάκουα κι ευγενικά και κάθισε πάνω στα μαγεμένα κόκκινα μου μαλλιά.


Τι ανακούφιση! Ήμουν πάλι μία σωστή  νεραιδομάγισσα!!! Έτοιμη να υποδεχτώ τους καλεσμένους μου και πάνω από όλα έτοιμη για μαγικές,δημιουργικές και γευσιγνωστικές περιπέτειες!!!
*********


Κατεβάστε και διαβάστε εδώ την ιστορία όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Paintbox mag ,με τα καταπληκτικά γραφικά της Κατερίνας Αλαμπασίνη!


LOVE,PEACE & LIGHT,

15 σχόλια:

Αlex... είπε...

Τρελαινομαι για τις νεραιδοιστοριες σου!!!Η συνταγη θα εκτελεστει συντομα!:D

Myrto είπε...

Τρομερή η ιστορία σου. Τρελαίνομαι για μαγικά καπέλα και μικρούς μαθητευόμενους μάγους!

SPYRIDOULA είπε...

Υπέροχη η ιστορία σου!Μαγευτική!

Rania K. είπε...

Μαγική!!

mirsini's creations είπε...

Χάχααα...επιτέλους έμαθα τί συνέβη με το..άτιμο μπορώ να πώ Νεραιδοκαπέλο σου!!! Αλλά..τί να κάνει κι αυτό..πώς να μπορέσει να αντισταθεί σε αυτήν την ελκυστική ρόζ μαγισσοκαπελίνα...απο πιά μαγισσούλα να το έσκασε κι αυτή άραγε;!! χάχά..
Πάντως το καινούριο σου Μαγισσοκαπέλο είναι πανέμορφο!!! Τί υπέροχο χρώμα που έχει!!! Με γειά και εύχομαι αυτό να είναι πιό συνεργάσιμο!!! Η κουκουβάγια σου είναι πολύ καλή και πρέπει να σε αγαπάει πολύ!!! Ο μαθητευόμενος μάγος σου είναι μιά γλύκα και βλέπω πώς μαθαίνει εύκολα!!! Έχει λαμπρό νεραιδομέλλον μπροστά του!!! Μπράβο του!!! Άχ!! αυτές οι μαγικές σου πίτες με λιγουρεύουν πάντα!!! Είσαι καταπληκτική μαγείρισσα!!! Ευτυχώς λοιπόν..τέλος καλό όλα καλά!!!
Εύχομαι να έχεις μία υπέροχη μαγική Άνοιξη!!!
Ά! και κάτι άλλο...θα στο στείλω αυτό που σου είπα..είμαι κι εγώ στον κόσμο μου!!! Συγγνώμη!
Πολλά πολλά φιλάκιαααα!!!

Katerina Galati είπε...

Ελένη μη στεναχωριέσαι.. το καινούργιο σου μαγικό καπέλο είναι πολύ πιο όμορφο από το παλιό!!! Από τη στιγμή μάλιστα που διαθέτει μεγαλύτερες δυνάμεις όλα οκ!!!
Όσο για την τάρτα με το μπρόκολο μου φαίνεται πρώτης τάξης λιχουδιά.
Φιλιά και εύχομαι να χαρείς το νέο σου μαγικό καπέλο!!!!

Faidra είπε...

γεια σου μαγισουλα μας νοστιμοτατη φαινετε η ταρτουλα και διασκεδαστικη η περιπετια σου !!!!!φιλακια φαιδρα

vailie είπε...

Κοπελιααα....τι λες τωρα!?!?!!!!!
Με μαγεψες με την απιθανη μπροκολοπιτα σου και με την φοβερη καπελοϊστορια σου! βρε το ατιμουλι τι σου σκαρωσε.... χαχαχα!!!
Μα ερως ανικατε μαχαν....αγαπητη μου, ακομη και για ενα μαγικο καπελο ερχεται η στιγμη που δεν μπορει να αντισταθει στα φλογερα βελη!
μου αρεσε πολυ και η παρουσιαση στο περιοδικο! Ευγε!!!

Φιλία είπε...

Τι υπέροχη ιστορία και τι σασπένς.... Ευτυχώς, όλα πήγαν καλά!!!!
Όσο για τη συνταγή, δε θα πάει χαμένος ο κόπος σου, πίστεψέ με!!!!
Φιλιά πολλά

Maria Tsil είπε...

Υπέροχη ιστορία!Και αυτό το σουφλέ μου άνοιξε την όρεξη βραδιάτικα!!!

debbgoud είπε...

hallo there you Fairy Queen!!!!!
πέρνα απόμένα να δεις την συμμετοχή μου στον πράσινο νεραϊδότοπό σου!!!

maya =^o^= είπε...

σε περιμένει ένα παιχνίδι στο blog μου πολλά φιλάκια !!!! http://mayasfairytale.blogspot.com/2012/03/tag-game.html happy weekend!!

Fanypap είπε...

Υπέροχη η νέα καπελίνα σου!!!Είσαι άφθαστη στην φαντασία γλυκιά μου!!! Η πίτα σου σουφλέ θα δοκιμαστεί και θα σου πούμε!!!φιλάκια και καλή σου εβδομάδα γλυκιά μου νεραϊδομαγισσούλα μου! φιλάκια στον μαθητευόμενο μάγο σου!!

Χρυσούλα είπε...

Είσαι απίθανη! Μαρέσει ο τρόπος σου!
Θα το δοκιμάσω το σουφλέ σου γιατί στην οικογένεια υπάρχει κάποιος που δεν τα τρώει τα μπρόκολα.Να δω άν θα πιάσει η μαγική σου συνταγή!

mishall magarzo είπε...

Is it possible to have an online business investor?
http://www.unitedgolddirect.com