Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Handmade Art Party & Bazaar 2 by a Pink Dreamer!

 Αυτές τις μέρες ετοιμαζόμαστε και δημιουργούμε πυρετωδώς (μαζί με τις φίλες Καλλιόπη,Ελένη και Μίνα) για την διοργάνωση του 2ου μας Art Bazaar Party που θα γίνει στις 31 Μαρτίου στο εργαστήριο μου!!!!
Όσες θα θέλατε να παρευρεθείτε επικοινωνήστε μαζί μου μέσω e mail!
(κερνάμε καφεδάκι και ....σελιδοδείκτες!!!!)

Καλή συνέχεια στην εβδομάδα σας! Μόνο μία μέρα μέχρι το Σαββατοκύριακο έμεινε!!!

13 σχόλια:

purpleleath είπε...

Καλή επιτυχία!! Αχ, μακάρι να ήμουν εκεί! Φιλάκια πολλά

Kiki Aposeki είπε...

Πολύ θα το ήθελα να είμαι εκεί!!! Σας στέλνω όμως την αγάπη μου και ευχές για καλή επιτυχία!!! Φιλιά!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Καλό κουράγιο και καλή επιτυχία. Τι κρίμα που μερικές από μας ζούμε μακρυά.

marilise είπε...

Καλέ τι όμορφο που έγινε δεν το πιστεύω κρίμα που δεν θα είμαι μαζί σας να δω και το μικρο ξωτικό που μου έχει λείψει

Mika είπε...

Τι καλά!!
Μακάρι να ήμουν στο όμορφο νησάκι μας και να ερχόμουνα...
Ευχομαι πάντως καλή επιτυχία!

SPYRIDOULA είπε...

Kαλή επιτυχία!!!!!!!!Μακάρι να ήμουν εκει!!!!!

maya =^o^= είπε...

σούπερ!!!!!!!!!!!!!καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!!τι τυχεροί όσοι παραβρεθούν!!!!!!!! θα περιμένουμε ανάρτηση με πολλές φωτογραφίες!!!!!!!!

Fanypap είπε...

Kαλή σας επιτυχία γλυκιά μου Νεραϊδομαγισσούλα!!! ανήρτησα κι εγώ την συμμετοχή μου στον διαγωνισμό σου για το πράσινο!
http://fanypap.blogspot.com/2012/03/blog-post_22.html
φιλάκια.

Φιλία είπε...

Καλή επιτυχία, Νεραϊδομαγισσούλα μας!!!!
Φιλάκια

Χρυσούλα είπε...

Σας εύχομαι καλή επιτυχία!Μακάρι νάμουνα πιό κοντά και ναρχόμουνα...

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Καλή επιτυχία να έχει το μπαζάρ σας!! Μακάρι να ήμασταν πιο κοντά να ερχόμουν κι εγώ καμιά βόλτα... Πολλά φιλιά!!

sweet dreams είπε...

Ποσο σας ζηλευω....Θα ηθελα παρα πολυ να ρθω και γω αλλα επειδη δεν θα μπορεσω ευχομαι να περασετε καλα και ολα να πανε καλα στο bazar!ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.

mishall magarzo είπε...

Rumors are spreading that gold is now going down. Is that true?
http://www.unitedgolddirect.com