Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

Ριζότο με Πράσα / Risotto with Leeks

Σε μια κατσαρόλα, βάζεις 1 φλ. ελαιόλαδο και τσιγαριζεις 1κ περίπου πράσα [σε ροδέλες κομμένα] και 2 μεγάλα κρεμμύδια[χοντροκομμένα].


Μόλις μαλακώσει λίγο το πράσο, πρόσθεσε 3 ξυσμένες ντομάτες. Σβήσε με μισό ποτήρι άσπρο κρασί και πρόσθεσε 2φλ.τσ.ρύζι για ριζότο.

ανακάτεψε καλά και πρόσθεσε λίγο ψιλοκομ.μαιντανό και 4 περίπου φλ.τσ. νερό. Σκέπασε την κατσαρόλα και άφησε το να σιγοβράσει για 40

περίπου λεπτά. Αν θέλεις το σερβίρεις με ξυσμένη ξερή μυζήθρα.



In a casserolle, put 1cup of olive oil and fry 1k leeks [chopped] and 2 big onions[chopped]. As soon as the leeks get soft, add 3 grated tomatoes. Add 1/2

glass of white wine. Then add 2 cups of risotto , mix them well and add a little parsley [finally chopped] and 4 about glasses of water. Cover the casserolle

and let it boil in a low temperature for about 40 min. If you want , you serve it with grated cheese [dried mizithra].

11 σχόλια:

Coralie Cederna Johnson είπε...

Thanks for this recipe! It sounds and looks awesome! Have a great day!!! Coralie

a pink dreamer είπε...

thanks! have a great weekend too!

Lila Xagorari είπε...

To γνωστό σε όλους μας πρασόρυζο, ευχαριστώ που μου το θύμισες!!!

apinkdreamer είπε...

ωραιοποιησα βεβαια την ονομασια βαζοντας ριζοτο αντι για απλο ρυζι!!!

Χριστίνα (lbt) είπε...

ωραία παραλλαγή με το αγαπημένο πράσο!
ο μέλλων αντρας μου λατρεύει το ρύζι και νομίζω ότι θα ενθουσιαστει με τη συνταγή σου!!...
:)

καλό σ-κ!!

Pansofix είπε...

το ριζοτο με πρασα ειναι τελειο το ειχα φαει στην ιταλια με αρκετο πιπερι και παρμεζανα και μου εχει μεινει αξεχαστο!!!

Heather είπε...

Looks great!

Alks--Anna είπε...

Mμμ...ωραίο φαίνεται!!!
θα το "επιχειρήσω" και 'γώ μου φαίνεται!!

Καλό Σ/Κ να έχεις!!

a pink dreamer είπε...

καλη επιτυχια σε ολους! ειναι ενα πανευκολο, νοστιμο και υγιεινο φαγητο!
heather, it tastes nice also!!!
χριστινα,μου φαινεται πως ο μελλων αντρας σου θα σε ξαναερωτευτει αν του το μαγειρεψεις!
pansofix,to εφαγα κι εγω στην ιταλια! αλλα με ξερη δικη μας μυζηθρα ειναι...το κατι αλλο!
alks,ευχαριστω! καλο σαββατοκυριακο και σε σενα!
και...καλα μαγειρεματα σε ολους!!!!

my craft and art creations είπε...

πάρα πολύ ωραια συνταγή λέω να την δοκιμάσω,μιας και δεν έχω δοκιμάσει ποτέ πράσα ετσι οπως το γράφεις πρέπει να ειναι τελεια.
μου αρέσει και το μπλόκ σου πάρα πολύ ειναι πολυ παραμυθένιο και παιχνιδιάρικο.
φιλιά
Χρυσοθέμη.

a pink dreamer είπε...

χρυσοθεμη,το ονομα σου θυμιζει νεραιδα! ναι να τη δοκιμασεις τη συνταγη γιατι η μαγισσα-μαγειρισσα μου,θα παρεξηγηθει!
σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!