Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Christmas Fairy/Angels cards! - Χριστουγεννιάτικες κάρτες Νεράιδες/Άγγελοι!

Μύρισε Χριστούγεννα και τι καλύτερο θα μπορούσε να φτιάξει μία dreamer από κάρτες νεραιδένιες;;;;
Aυτή είναι και η συμμετοχή μου στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό της Ανεράιδας!


Στέκονται μόνες τους στα πολύχρωμα τους φουστανάκια και μέσα μπορούμε να γράψουμε τις ευχές μας!!!




Μπορείτε να τις προμηθευτείτε εδώ!

Αν θέλετε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέα νεραιδοπράγματα στο etsy καθώς και για εκπτωτικά κουπόνια, εγγραφείτε εδώ βάζοντας το
 e mail σας!
If you want to be notified for new fairy items and discount coupons on my etsy subscribe to my newsletter list!











Να έχετε μία υπέροχη εβδομάδα!!!

20 σχόλια:

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Μου αρέσουν πάρα πολύ!! Είναι μια ξεχωριστή ιδέα από τις συνηθισμένες πλην όμως εξίσου χριστουγεννιάτικες!!! φιλιά!

μαγδαληνιώ δια χειρος είπε...

Καλημέρα και καλώς σε βρήκα!!!!!Τέλειες οι καρτούλες!!!!Φιλιά.

maya =^o^= είπε...

είναι ονειρεμένες!!!!που να τα δείτε κι απο κοντά!!κάτι σου κάνουν οι δημιουργίες της apinkdreamer!!!κάτι μαγικό και όμορφο!!!!!!!!!!!!

neraiditsa είπε...

Πόσο όμορφες κα μαγικές!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Πολύ όμορφες, όπως πάντα!!

Kiki Aposeki είπε...

Νεραϊδένιες!!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!!

marilise είπε...

αγαπημένη μου τέλειωσε το δεύτερο 10ημερο του πανηγυριού και μόλις τελέιωσε και η κλήρωση . συνεχίζουμε ακάθεκτες σε φιλώ !!!!

Ειρηνη Σ είπε...

νεραιδενια πολυ ομορφες και πρωτοτυπες οι καρτες σου
να εισαι καλα

Pitsina είπε...

Οί επόμενες ναραιδούλες θέλω να φοράνε σκουφάκια και παγοπέδιλα.Επίσης θέλω να κρατάνε τριγωνάκια ή έλατο...χιχι
Αλήθεια νεραιδουλα μου...τι είχε γίνει στο νηπιαγωγείο;;Αν θες πες μου να με προφυλάξεις......Σε ευχαριστώ για το νεραιδοπέρασμα απο το μπλογκάκι μου...Φιλάκια

Αναστασία είπε...

Νεραϊδο-υπέροχα!Πολλά φιλιά και την αγάπη μου!

Ανεράιδα είπε...

Φοβερές!!! Και άκρως χριστουγεννιάτικες!! Είμαι μεγάλη φαν της ζωγραφικής σου, το ξέρεις....Σε ευχαριστώ πολύ και για τη συμμετοχή σου στο διαγωνισμό και για την αναφορά σου σ' αυτόν!

Μαριάννα είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕς !!
Νεραιδενιες καρτούλες ολο γλυκα!!!

Ανώνυμος είπε...

Τι τέλειοοο:)))) Μπράβο σου!Είναι πολύ όμορφες και πρωτότυπες καρτούλες:))

Onirokosmos είπε...

Τέλειες καρτούλες, ξεχωριστές, με πολύ...apinkdreamer μέσα!!!! Καλή επιτυχία και καλή εβδομάδα!

mary's crafts είπε...

Καταπληκτικες οι νεραιδοκαρτες σου!!!!!
Καλη επιτυχια στο διαγωνισμο της ανεραιδας!!!!!!

Eustathia είπε...

Συγχαρητήρια είσαι μια από τις τυχερές του giveaway του Eustathia;s Art & Craft!!!!!!!!!...πέρνα από το blog δες το δώρο σου και στείλε μου με μήνυμα την διεύθυνση σου!!!Φιλιάααα!!!!

Eustathia είπε...

κορίτσια καλημέρα και συγχαρητήρια και πάλι...ακριβώς κάτω από τον τίτλο του blog είναι το mail μου!!! tatouli83@yahoo.gr !!!
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και εύχομαι πάντα τέτοια!!!!

Φιλιά πολλά!!!!

Irini είπε...

Very sweet!!!!!
hugz
irini

Cherry Nest είπε...

Τι όμορφες καρτούλες!!! Γράφουν Ελένη...θα καταλάβαινα απο χιλιόμετρα οτι είναι δικές σου!!! Εύχομαι καλή επιτυχία!