Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

My Fairy Blog Awards are back!- Τα νεραιδένια μου μπλογκοβραβεία επέστρεψαν!


Μετά από αρκετό καιρό και μετά από συνεχή παράπονα των νεραιδομαγισσών μου πως είμαι τσιγγούνα και σταμάτησα να δίνω βραβεία μαγικά, επανέρχομαι με μία νεραιδένια μαγική απονομή!
Τον τελευταίο καιρό είναι αλήθεια πως λόγω των αυξημένων μου υποχρεώσεων στην μαγική χώρα της δημιουργίας δεν έχω αρκετό χρόνο για τσάρκες διαδικτυακές!!!
Όμως αυτό δε με εμποδίζει να δώσω βραβεία σε μπλογκ πραγματικά αξιόλογα που ξεχωρίζουν με την ποιότητα και την πρωτοτυπία τους!!!(χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει πως τα υπόλοιπα δεν είναι αξιόλογα!)
Λοιπόν,αρχίζει η απονομή......
Το παραπάνω νεραιδομαγισσένιο βραβείο (που φέρνει απίστευτη τύχη σε όποιον το λάβει-ρωτήστε τη Βιβή αν δε με πιστεύετε!) απονέμεται:

1. Στην Αναστασία για τις απίστευτες χειροτεχνίες της!
2. Στην Μάγια για τις πιο όμορφες που έχω δει καρφίτσες φελτ που φτιάχνει!
3. Στην Λούρδη για την υπέροχη κολεξιόν ρούχων που έραψε!
3. Στην Ανεράιδα για τον πετυχημένο χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό της!
4. Στην Κάτια για την καλοσύνη και γλύκα που αποπνέει κάθε της ανάρτηση!
5. Στην Κατερίνα επειδή ξεκίνησε με επιτυχία το art journaling!
6. Στην Αλεξάνδρα για τις καταπληκτικές της κάρτες!
7. Στην Αλίκη γιατί δημιουργεί με τόση αγάπη και αυτό φαίνεται!
8. Στην Πιτσίνα γιατί πιστεύω πως είναι πολύ αξιόλογη νηπιαγωγός!
9. Στην Μαριάννα για τις ευφάνταστες αναρτήσεις της!
10. Στην Μπλεγμένο κουβάρι για τα πανέμορφα πλεκτά της!
11. Στην Φανή για τους απίστευτους πίνακες της!
12. Στην Μαρία γιατί η ζωγραφική της μαγεύει!
13. Στην Κική για τις ρομαντικές δημιουργίες της!
14. Στην Μαζί Κάπα για τις ευχάριστες αναρτήσεις της!
15. Στην Ελ. Μαρ  γιατις χαρούμενες δημιουργίες της!
16. Στην Κατερίνα Αλαμπασίνη για την φανταστική δουλειά που κάνει με το περιοδικό της!
.......
και θα μπορούσα για ώρες να γράφω και να απονέμω βραβεία καθώς υπάρχουν κι άλλα ακόμη αγαπημένα μου μπλογκ που μόλις δω ανάρτηση τους καινούρια αμέσως κάνω κλικ!
Αλλά σας αφήνω με την αγωνία για την επόμενη απονομή!!!!!
****ο αριθμός 16 στην απονοιμή δεν είναι τυχαίος! 1+6= 7 (τυχερός μου αριθμός!)

Να έχετε μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!!!!!!

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλημετα νεραιδοκοπελια μας...περασα να δω το νεραιδοσπιτακι σου και να σου ευχηθω μια ομορφη και μαγικη εβδομαδα.......αστερατα φιλια χ2 απο misirlou και maria

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Ήρθα για Κυριακάτικη βόλτα και πήρα βραβειάκι!!!!! Μου έφτιαξες την ημέρα!! Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!
Συγχαρητήρια σε όλα τα blog!!!!!!

Unknown είπε...

ευχομαι το βραβειο σου να δωσει σε ολες τις κοπελλες τυχη κ πολυ δημιουργικότητα

Onirokosmos είπε...

Είδα καινούρια σου δημοσίευση και πέρασα για την καθιερωμένη βολτούλα. Μπορεί να μην προλαβαίνω πάντα να σχολιάζω, ΠΑΝΤΑ όμως προλαβαίνω για μια ματιά-έστω και...κλεφτή!-στις μαγικές αναρτήσεις σου. Όμως αυτή τη φορά, μ΄έπιασες..πραγματικά στον ύπνο!! Βραβείο για μένα????? Και μάλιστα, μαγικό??????? Αααααααα...δεν έχω λόγια!!! Μόλις μάγεψες την Κυριακή μου! Σ΄ευχαριστώ πολύ για τη σκέψη, την τιμή και τα καλά σου λόγια!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ειχα πολυ καιρο να περασω απο εδω καιεπανορθωνω :)) αφηνοντας πολλες ευχες για μια καλη εβδομαδα.
Τελειο το βραβειο σου.Ευχομαι να φερει τυχη σε ολους.

lourdi lourdaki είπε...

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΝΕΡΑΙΔΟΒΡΑΒΕΙΟΟΟΟΟ!!!
ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!
ΣΕ ΑΓΑΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!
ΣΕ ΦΙΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙ ΤΥΧΗ!!!!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ!!
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!!!!!!

Aliki είπε...

Σε ευχαριστώ για την τιμή αυτή!και με συγκίνησε πολύ ο λόγος που μου δίνεις το βραβείο αυτό...καλό βράδυ νεραίδα μου!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Νεραϊδομαγικό βραβείο και για μένα;;;;
Σε ευχαριστώ πολύ πολύ φίλη νεραϊδομάγισσα ,μου αρέσει πολύ και σαν βραβείο και περιμένω να μου φέρει τύχη που πίστεψέ με,την χρειάζομαι!!!!!!!!!
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!
Σε νεραιδοφιλώ!!!!!!!

Maria Villioti είπε...

Ευχαριστώ κυρία μου που με επιλέξατε στα αγαπημένα σας blog!!!Τιμή μου!Φιλιά από Θεσσαλονίκη (ουπς, από Αθήνα ήθελα να πω!).

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Μετά από απουσία πολλών ημερών, πέρασα μια βολτούλα από το νεραϊδοσπιτάκι σου για μια καλησπέρα!! Να έχεις μια καλή εβδομάδα :))

Αlex... είπε...

Σ'ευχαριστώ απο τα βαθη της καρδιας μου!!!!!!Μεγαλη μου τιμη να λαβω αυτο το υπεροχο βραβειο απο εναν υπεροχο ανθρωπο!:))))))

maya =^o^= είπε...

σε ευχαριστώ πάρα πάρα πάρα πολύύύύύύύ καλή μου για την τιμή που μου κάνεις και για αυτό που έγραψες για εμένα!!!!!!!!!!!!!!!φανταστικό βραβείο απο εσένα που είσαι τόσο ταλαντούχο άτομο ;) με έκανες απίστευτα χαρούμενη!!!πολλά γατοφιλάκια νεραϊδοφίλη μου !!! <3<3

Fanypap είπε...

Αχ!!!Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ μαγισονεραϊδούλα μου!!μεγάλη μου τιμή να είμαι μέσα στα αγαπημένα σου blog!!!θα το πάρω με μεγάλη μου χαρά!!!φιλάκια πολλά από Θεσσαλονίκη!!!

Rock n' Rolla είπε...

κοριτσακι μου!!ακομα να σου ερθει το δεματακι σου???εχω λιγο αγχωθει γιατι πηγε μονο στην μια κοπελα που μενει αθηνα, αν και τα εστειλα ολα συστημενα!!οταν το παρεις πεσ μου σε παρακαλω , για να ησυχαζω!!φιλακιαααα!!!:-))

SpIrToKoYto είπε...

πιστοποιώ και εγγράφως του λόγου το αληθές της μαγισούλας...
φέρνει...φέρνει...
γι' αυτό κι εγώ το έχω κοτσαρισμένο πρώτο πρώτο στα βραβεία του βλογ μου...
( δηλαδή μαγισούλα,εγώ θα ήμουν η 17η αν δεν μου το είχες ήδη δώσει...
17...το δικό μου τυχερό νούμερο...
τυχαίο...???δεν νομίζω...)

φιλιά και πάλι ευχαριστίες...-:))

(και για όσους δεν κατάλαβαν,είμαι η Βιβή)

Ανεράιδα είπε...

Μετά από τόσους μήνες σ' ευχαριστώ πολύ!!!!! Καλή εβδομάδα!