Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Free your Inspiration- November creative contest! / Ελευθερώστε την έμπνευση σας- Δημιουργικός διαγωνισμός Νοεμβρίου


* Καλό μήνα!!!
Ήρθε λοιπόν και ο πιο αγαπημένος μου μήνας όλου του χρόνου! Και πως θα μπορούσε να μην είναι ο αγαπημένος μου αφού είναι ο γενέθλιος μου μήνας!!!
  Για αυτόν τον μήνα επέλεξα ένα πολύ πολύ αγαπημένο μου θέμα για τον δημιουργικό διαγωνισμό!
Την ....ΜΑΓΕΙΑ και ότι σχετίζεται με αυτήν! Νεράιδες,ξωτικά,μάγισσες,μάγοι,φανταστικά πλάσματα,χρώματα,λέξεις κι εκφράσεις περιμένω να βρουν τη θέση τους στις υπέροχες σας δημιουργίες!!! Είναι λίγο περιορισμένο το θέμα αλλά από την άλλη μεριά η φαντασία μας και η έμπνευση μας δεν έχει όρια! Αυτό είναι και το επιδιωκούμενο με αυτό το διαγωνισμό! Να αφήσουμε την έμπνευση και φαντασία μας ελεύθερη!
Η μαγεία-ως θέμα του διαγωνισμού- μπορεί να πάρει πολλές μορφές σε κάποιου το έργο! Και όχι κατ'ανάγκη να έχει πρόσωπο! Για κάποιον μαγεία μπορεί να είναι κι ένα πολύχρωμο βραχιόλι π.χ. ή μία πεντανόστιμη και πρωτότυπη συνταγή μαγειρικής,ή μία μαγευτική εικόνα/φωτογραφία!
Ό,τι λοιπόν πιο πρωτότυπο έχετε σκαρφιστεί ποτέ, περιμένω να το δηλώσετε συμμετοχή!!!
***
   Μπορείτε να συμμετέχετε με κάθε είδους χειροποίητου δημιουργήματος! Ζωγραφιά,κάρτα,σχέδιο,σελίδα ημερολογίου,χειροτεχνία,scrapbooking,κολάζ,κόσμημα,ραπτική,πλέξιμο,μαγειρική,διήγημα,ποίημα,video,φωτογραφία,ή και ότι άλλο σκαρφιστείτε! Οι επιλογές είναι αμέτρητες!!!!


***
   Το μαγικό δωράκι για αυτό το μήνα από το etsy δεν είναι ένα αλλά τρία, μιας και είπαμε σε λίγες μέρες έχω τα γενέθλια μου! (ΑΧ!!!!Μεγαλώνουν και οι νεραιδομάγισσες! Τι νομίζατε;;;)
Το 1ο δώρο είναι ένα ζευγάρι σκουλαρίκια



το δεύτερο θα είναι μία ατζέντα/ημερολόγιο-δημιουργία μου για τη νέα χρονιά!


και το τρίτο ένας μαγικός σελιδοδείκτης!!!



Τρεις λοιπόν θα είναι οι τυχεροί/τυχερές αυτό το μήνα!
Αφήστε λοιπόν το σχόλιο σας που θα επιβεβαιώνει τη συμμετοχή σας και όταν θα έχετε ετοιμάσει και ανεβάσει την σχετική σας ανάρτηση, αφήστε ξανά ένα σχόλιο εδώ με το λινκ της!
Αφεθείτε λοιπόν, παραμερίστε έστω και για λίγο τα όποια προβλήματα και...ελευθερώστε την έμπνευση σας!!!!!

Υ.Γ. και μη ξεχνάτε ποτέ πως η μαγεία κρύβεται στα απλά καθημερινά πράγματα γύρω μας...

***










                                                                                  ***



40 σχόλια:

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα!!!!!!!!!
Χρόνια πολλά αγαπημένη νεραϊ¨δομάγισσά μου!!!!!!!!!!
Σαν νεράιδα και γώ δηλώνω συμμετοχή με μπόλικη νεραϊδόσκονη!!!!!!!!!!!!!
Σε νεραϊδοφιλώ!!!!!!!!!!!

Katerina Galati είπε...

Καλό μήνα Ελένη μου!!! Το θέμα του διαγωνισμού ταιριάζει πράγματι στο γενέθλιο μήνα σου.
Λέω λοιπόν να συμμετάσχω κι εγώ με μια σελίδα ημερολογίου :), ξέρεις εσύ!!!
Σε φιλώ

deppy11 είπε...

καλημερα και απο μενα !!!! γενέθλιος μηνας και για μενα !!!!

Τελειο το θεμα !!!!
θα ηθελα και εγω να λαβω μερος με μεγαλη χαρα!!!!!

ΜΑΓΕΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΑΡΊΣΤΗΚΕ ΑΠΛΌΧΕΡΑ!!!!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!

Μαρία είπε...

Καλημέρα..δηλώνω κι εγώ τη συμμετοχή μου..τα δωράκια σου είναι πανέμορφα..καλή μας επιτυχία..Εσύ γλυκιά νεραϊδομάγισσα να τα εκατοστήσεις..πάντα με υγεία και πολλά μαγικά..φιλιά πολλά

alekaki είπε...

Καλό μήνα και χρόνια πολλά και φυσικά δημιουργικά και νεραϊδοφανταστικά!
Ωραίο το θέμα του διαγωνισμού...εμπρός σ΄όλες τις νεραίδογειτόνισσες να δημιουργήσουμε...!

Zeta Mp είπε...

Goodmorning and have a nice month!!! Thelw k egw na dhlwsw summetoxh...!! Gia na to 3ereis k esu prepei na kanw anarthsh ayto pou tha ftiaksw kai na grapsw oti einai "gia ton diagwnismo ths Pink Dreamer"? Kisses

to alataki είπε...

Ευτυχισμένα γενέθλια, έστω και προκαταβολικά.
Από ιδέες είσαι αστείρευτη...
Φιλάκια...

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

δεν το συζητώ μέσα μέσα έξω και μέσα !!!

Onirokosmos είπε...

Καλό μήνα κι από ΄μένα!!!Χμ...όλοι οι Σκορπιοί μαζεμένοι εδώ, ή μου φαίνεται? Υπολόγισε μια συμμετοχή ακόμα...και στο ζώδιο και στο θέμα!(Μεγάλη πρόκληση το θέμα του διαγωνισμού σου, για άλλη μια φορά! Μου αρέσει πολύ!!). Αλήθεια, πότε έχεις γενέθλια?

apinkdreamer είπε...

Πραγματι πολλοι σκορπιοι!!!!! τρεμε κοσμε!!!
εχω στις 7 του μηνα γενεθλια!!! θελω διαδικτυακη τουρτα!!!!

Kiki Aposeki είπε...

Καλό μήνα!!! Η πρόκληση πραγματική πρόκληση... Φιλιά!!!

el.mar είπε...

Καλό μήνα!!!Και εμένα μ'αρέσει πολύ αυτός ο μήνας!!!
Ωραίο και το θέμα..και μάλλον θα πάρω μέρος!!!Και τα δωράκια υπέροχα!!!Φιλιά!!!

SofiaSidi Arts and Creations είπε...

Axx....κι άλλο αγαπημένο θέμα....και πολύ όμορφα δωράκια!!!
Οι νεραϊδομάγισες μεγαλώνουν μόνο στη θεωρία! Στην πραγματικότητα έχουν αιώνια νεότητα! Χρόνια αιώνια λοιπόν! ;)

Rock n' Rolla είπε...

και συ σκορπιος???και γω??!!!επισης κανω + γω giveaway για τα γενεθλια μου!!φοβερο!???για να δουμε τι θα κανουμε λοιπον με την μαγεια σου!!σε φιλωωωωω!! :-))

Fanypap είπε...

Αγαπημένη μου νεραϊδομαγισσούλα, θα ετοιμάσω κάτι πολύ μαγικό!!!Περίμενε και θα το δεις όταν τελειώσει! Καλή μας επιτυχία! φιλάκια πολλά, και σ'ευχαριστούμε για ότι κάνεις για μας!!

Evita είπε...

Καλημέρα σκορπίνα! Ανυπομονώ να δώ τι θα σκραφιστούν οι μαγισσούλες για να εντυπωσιάσουν (εμένα δεν με βλέπω να προλαβαίνω κάτι, αν και θα προσπαθήσω να συμμετέχω ... έτσι για το καλό!)
Καλή επιτυχία σε όλες!

Ioanna K. είπε...

το να κερδίσω 2 συνεχόμενες φορές...μάλλον αδύνατο! :Ρ αλλά ο διαγωνισμός είναι τόσο ωραίος, που σίγουρα θα πάρω μέρος! ^^ φιλιά!

maya =^o^= είπε...

λέω να λάβω μέρος με φελτένιες νεράιδες!!πρέπει να προμηθευτώ μαλλί!!!αχ μου αρέσουν τόσο πολύ οι διαγωνισμοί σου!!καλά για τα δώρα σου δεν το συζητώ!!είναι φαντατσικά!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!!!!!

mary's crafts είπε...

θελω ενα απο τα δωρακια σου!!!!!!!!
Θα παρω μερος κι εγω στο διαγωνισμο σου!!!!!
Ισχυει για ολο τον Νοεμβριο?
Φιλακια σκορπινα μου, και καλο μηνα σου ευχομαι!!!!!!!

Fanypap είπε...

Aγαπημένη μου Νεραϊδομαγισσούλα, μόλις ανήρτησα το έργο μου για την συμμετοχή μου στον διαγωνισμό σου!!!Καλή μας επιτυχία! φιλάκια και σ'ευχαριστώ για τις ιδέες σου!!!

el.mar είπε...

Έτοιμη η συμμετοχή μου...νεραιδούλες αγαπημένες!!!
http://lenhlenh.blogspot.com/2011/11/blog-post_10.html
Φιλιάααα!!!!!!!

Fanypap είπε...

και επειδή πάντα το ξεχνάω, το link για το έργο μου είναι αυτό: http://fanypap.blogspot.com/2011/11/blog-post_09.html
Πολλά φιλάκια!!!!!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Είπα αυτή τη φορά να λάβω κι εγώ μέρος στο διαγωνισμό σου, με μία φωτογραφία από ένα μέρος... όλο μαγεία!!! Η συμμετοχή μου σε αυτή μου την ανάρτηση:
http://eirinixeiropoihmata.blogspot.com/2011/11/blog-post_10.html
Πολλά φιλιά :)

Μαιρη είπε...

Υπέροχο το θέμα του δημιουργικού διαγωνισμού!Ευχαριστούμε για την ευκαιρία!Δηλώνω κι εγω συμμετοχή:http://3.bp.blogspot.com/-RQtjiYpuKwE/Tr-t8H10k4I/AAAAAAAAATw/whULklLz8sY/s1600/DSC00911.JPG . To Blog μου είναι: mkatsam.blogspot.com. Ελπιζω να έβαλα σωστα το link!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

καλώς σε βρήκα ... και ποιός δεν αγαπάει τις νεραιδομαγισούλες... που είναι τα πλάσματα τις φαντασίας μας ..και καλά και υπαρχει και αυτή!!! και εγώ γεννημενη Νοέμβρη!!!! πρός το τέλος...καλή επιτυχία στο διαγωνισμό σου!!!! φιλιάαα

Ioanna K. είπε...

http://ksotikokosmos.blogspot.com/2011/11/blog-post_19.html ETOIMH!!!!! :D

SofiaSidi Arts and Creations είπε...

Οριστε και η δική μου συμμετοχή...
http://ssidi-art.blogspot.com/2011/11/blog-post_5387.html

Βίκυ είπε...

Δηλώνω κι εγώ συμμετοχή!

deppy11 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
maya =^o^= είπε...

δηλώνω κι εγώ συμμετοχή με αγγελάκι κοκκινομάλλικο σαν κι εσένα!!! http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/11/blog-post.html
πρέπει να κατέβεις κάτω κάτω στην ανάρτηση,συμμετέχω με την τελευταία φωτογραφία!!!!μιάου!!!

tzeni xr. είπε...

Καλημερα και απο μενα!! Θελω και εγω να δηλωσω συμμετοχη με εναν πινακα (που φυσικα δεν το εκανα ακομα αλλα το εχω στο μυαλο μου) Μεχρι ποτε πρεπει να τα ετοιμασουμε?

a pink dreamer είπε...

μπορειτε να δηλωνετε συμμετοχη και να ετοιμασετε τα εργα σας μεχρι και τις 28 νοεμβριου!

deppy11 είπε...

ΕΤΟΙΜΗ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!!!!

http://creative-journey-deppy11.blogspot.com/2011/11/magic.html

ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΈΡΙ!!!

deppy11 είπε...

ΕΤΟΙΜΗ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!!!!

http://creative-journey-deppy11.blogspot.com/2011/11/magic.html

ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΈΡΙ!!!

Ειρηνη Σ είπε...

καλη μου νεραιδενια αυτον τον μηνα προλαβα να λαβω μερος -μου εκανε και την χαρη ο μπλογκερ να με αφησει -
η συμμετοχη μου ειναι
http://dimiourgiespsihis.blogspot.com/2011/11/apinkdreamer.html

Elenfly είπε...

Τι ωραία ιδέα ,εγώ εχω κάτι ήδη έτοιμο την μάγισσά μου και μιας και δεν πήγε πουθενά μέχρι τώρα είπα να την στείλω στην νεραιδοχώρα σου! http://agelini.blogspot.com/2011/05/2-puppet-witch-furka-2.html
Καταπληκτική η ιδέα σου!

Katerina Galati είπε...

Έτοιμη και η δική μου συμμετοχή την οποία μπορείτε να δείτε εδώ: http://taksidiatoynou.blogspot.com/2011/11/art-journal-pink-dreamer.html

Εύχομαι σε όλους καλή επιτυχία!!!
Πολλά φιλιά στη νεράϊδομάγισσά μας.

Βάσια είπε...

Καλημέρα!

Αυτή είναι και η δικιά μου νεραιδο-συμμετοχη!

http://thenightantics.blogspot.com/2011/11/normal-0-false-false-false-el-x-none-x.html

τα δωρακια σου ειναι υπέροχα .... και το blog σου τοσο νεραιδενιο ......

Μαρία είπε...

Καλησπέρα..ελπίζω να πρόλαβα..εδώ είναι η συμμετοχή μου http://gunaikeies-upotheseis.blogspot.com/2011/11/blog-post_28.html..φιλιά

Onirokosmos είπε...

http://onirokosmos-art.blogspot.com/2011/11/blog-post_29.html
Δεν ξέρω αν πρόλαβα. Εδώ και η δική μου συμμετοχή. Καλημέρα και πολλά-πολλά φιλιά!!